2021-03-24, 16:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hehe Grodan du vet tjänster & gentjänster och räddar Emelie vår Officer framför ögonen på Alex då visar hon på sitt sätt sin kärlek åt vår Officer, men om han begriper den inviten är en annan femma iskall och har pengarna i blickfånget som vår sanna hjälte gör!

Jag tror inte Myteristen kommer att komma till räddning för den bländande. I alla fall inte efter igår. Vår stolthet måste återigen förlita sig på sitt eget öde. I strid är alla medel tillåtna
2021-03-24, 16:52
Medlem
Blaisens avatar
Borde inte Emelie bli entledigad från sin mattantstjänst nu när hon är lärare? Och Katti få ta över? :P

Edit: Eller Alex, hans mamma är ju mattant så det passar ju fint.
Senast redigerad av Blaisen 2021-03-24 kl. 16:57.
2021-03-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah men DU känner väl MIG och att jag är ohälsosamt NYFIKEN om jag ber snällt då? Drar fram min allra gölliaste sida?

Jag har tbh inte sett honom på fyllan än (när han varit på fyllan alltså, inte jag) pga kollade ingenting i helgen. Hade jag också hatat honom om jag sett honom på fyllan, tror du? Jag känner mest att det finns andra som jag hellre skickar ut innan honom, även om jag inte skulle uppskatta hur han är på fyllan. Värre med de som är störiga jämt och inte bara på fyllan.

Från en annan brud, han är lite sliskig. Tror du tyckt samma sak. Men inte i närheten av hur Peddo varit.
Oavsett är det överdrivet från Emelies falang för att de vill skydda prinsessan och hoppas på giftermål mellan henne och Adrian hur många gånger han än dissar henne.
2021-03-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Han ville väl inte ens bikta sig med Emelie häromdagen. Nu börjar Adrian köra hårt.

Extremt kul att det blir så övertydligt den här veckan när han inte är en självklar vinnare i tävlingarna.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Nu får vi se Adrian smöra sönder. Emelie kommer inte gå på det utan hon kommer väl antagligen såga honom om smöreriet
Självklart kommer hon gå på det. Adrian har blivit jagad av tjejer hela sitt liv och vet när någon är intresserad av honom. Nu kommer han ge henne lite uppmärksamhet och lite fysisk kontakt och helt plötsligt blir han immun imorgon.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det tror jag absolut inte. Och hoppas också inte, så Officeren stramar upp sig och fattar att man inte kan lita på någon i huset och att det inte finns lojaliteter

Tror du inte? Vi får se dååååra
Medlem
herpesvårtas avatar
Hoppsan Madde säger nu till Joel på utegården att hon är intresserad av Adrian och att hon tycker det är jobbigt att känna så.
2021-03-24, 16:55
Medlem
xrlpyts avatar
Madde förklarar sin kärlek för Adrian till Joel på utegården nu. "Åååh när vi körde Ryska posten så ville jag bara att han skulle komma in, ingen annan..."

jojo
2021-03-24, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tror många hellre ser Nardos kvar i huset än resten av de menlösa. 😘

Amilia skapade också drama förra året. Såg vi hur det gick med det. Man kanske står ut två veckor, men på bekostnad av att andra man gillar åker ut sen? Som sagt, man vet inte när den chansen kommer igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Från en annan brud, han är lite sliskig. Tror du tyckt samma sak. Men inte i närheten av hur Peddo varit.
Oavsett är det överdrivet från Emelies falang för att de vill skydda prinsessan och hoppas på giftermål mellan henne och Adrian hur många gånger han än dissar henne.
På vilket sätt är hand sliskig då?
Ahaaa, okej. Har läst mig till här i tråden att det finns några som shippar sönder Emelie och Adrian haha. De är alltså bittra för att Alex försöker ragga på Emelie?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Madde förklarar sin kärlek för Adrian till Joel på utegården nu. "Åååh när vi körde Ryska posten så ville jag bara att han skulle komma in, ingen annan..."

jojo

Som sagt.. Adrian och städning är det enda som rullar runt under Maddes pannben. *gäsp*
Medlem
Mouchinos avatar
Alex är alldeles för närgången och skulle behöva lära sig hur man närmar sig en kvinna. Är man osäker så låt henne ta första steget och låt henne få behålla sin intregitet för det blir bara olustigt.
Bara för att en tjej är trevlig betyder det inte att hon är intresserad, så Alex får lära sig att läsa av kroppsspråk och tänka på vad han säger. Vet man inte vart gränsen går, backa då hellre än att göra bort sig helt! Rom byggdes inte på en dag och samma här, en kärleksrelation tar tid att bygga upp. Om man inte bara är ute efter efterrätten först d.vs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in