Nu ska vi se om Emelie kommer ta chansen att quid pro quo:a och rädda Adrian?
Det tror jag absolut inte. Och hoppas också inte, så Officeren stramar upp sig och fattar att man inte kan lita på någon i huset och att det inte finns lojaliteter
Ja så är det! Men det är ju BB som gett deltagarna detta. Jag menade bara att om man ska skylla på nån om man är upprörd så är det BB, inte deltagarna. Dom är inte kapabla att fixa en bra tävling med genomtänkta regler på 45 min
Självklart. Jag menar att varför inte köra fullt ut och ge de i huset välja varandra.
Inte bara en vecka.
Drömläge att få ut Joel, Nardos eller Judith nu. Nackdelen är ju att det är flera svaga som sitter mot dom den här veckan, såklart. Kommer förmodligen sluta med att Alex åker ut.
Det tror jag absolut inte. Och hoppas också inte, så Officeren stramar upp sig och fattar att man inte kan lita på någon i huset och att det inte finns lojaliteter
Hehe Grodan du vet tjänster & gentjänster och räddar Emelie vår Officer framför ögonen på Alex då visar hon på sitt sätt sin kärlek åt vår Officer, men om han begriper den inviten är en annan femma iskall och har pengarna i blickfånget som vår sanna hjälte gör!