2021-03-24, 14:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej nardos är bara populär på instagram jag tror fan hon åker om hon sitter mot judith och joel

ut med nardos
Japp!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Phew. Så är det Putte. Tragikomiskt.
Man behöver inte vara Einstein precis för att fatta den utgången liksom....
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Nu snackar vi rejäla 2020-tråd vibes!

Yep Congrat.
Dada Dada Dada Gogo Gogo Gaga Gaga måste blandas lite.
2021-03-24, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
För Tanja räcker en röst från alla herrar som har besökt hennes kroppshål.
Det räcker ända till miljonen och lite därtill

förlåt men nu måste jag fråga dig vad du håller på med grodan? Nu är det väldigt många inlägg där du slutshamear Tanja. Men du skrev ett lååångt inlägg om hur man skulle visa respekt för tjejer osvosv och att du aldrig kommer gå med på att man inte respekterar en tjej när hela den här grejen om therese och pedram dök upp... Är det madonna och horan-syndromet som du slits emellan här? För du verkar absolut inte ha respekt för att Tanja kanske haft ett promiskuöst sexliv, du påpekar det gång på gång, vad har det ens med saken att göra? Hon är en rolig och härlig tjej, om hon har legat med 1 person eller 100 personer förändrar det din syn på henne? Dubbelmoral deluxe isf.
2021-03-24, 14:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Tror att alla i huset skulle pusta ut om Judith fick lämna. Det skulle nog bli en helt ny atmosfär för alla.

Det tror jag också... Ingen vågar eller vill säga vad de egentligen tycker men jag tycker mig ha märkt att folk typ suckar när hon börjar med sitt kackelskratt och upprepningar. Simon härmade hennes garv nyss och såg irriterad ut t.ex.
2021-03-24, 14:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon verkar ju vara ett skyddsobjekt för produktionen... Hon får väl bara en varning till som de andra gånger hon sexuellt ofredat folk

Men visst är det 3 varningar som gäller och sen åker man ut?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, Ljugith ser ju ut som en fet och ful 12 årig, djupt pervers jävla runk pojke! 🤢🤮
En Hen
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Man behöver inte vara Einstein precis för att fatta den utgången liksom....

Ehum. Nä. Inte Bozo the Clown heller
Fasen nu måste något hända i fiaskohuset.
2021-03-24, 14:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Till och med när Tanja skulle gå in i "lärarrummet" gick Judith efter som en sorgsen hund för att Tanja skulle vara i ett annat rum med bara Simon och pedram.
Haha, ja.. man såg verkligen paniken i hennes ögon.
2021-03-24, 14:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men visst är det 3 varningar som gäller och sen åker man ut?

Hoppas verkligen..Isåfall åker hon ut nästa gång hon gör bort sig. IN MED SPRIIIIIIIT!
2021-03-24, 14:44
Medlem
Blaisens avatar
Nu måste de tänka sig för. Det ska ju vara enmansshower.
2021-03-24, 14:44
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Funderar på om det kan vara ett ömkligt försök från produktionens sida att få till någon form av turbulens där inne? Det här är väl det närmsta de kommer paktande den här säsongen. Ingen större succé hittills dock.
Ja det är väl den enda rimliga anledningen antar jag, framförallt då de understryker att lärarna själva bestämmer vem som blir immun vilket känns upplagt för potentiellt drama men givetvis fegar de ur. Jag tycker dock inte den makten hade varit helt rättvis ändå men.

Håller med om att Pedrams försök att vara rolig bara blir ett magplask, han blir så otroligt osäker och alla fnittrar för att vara schyssta Tur för Simon och Pedram att Tanja är så följsam så de i princip fick bestämma åt henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in