Jag tycker fan Pedde har vuxit i BB sedan Tess åkte alltså. Dom två tillsammans var toxic as fuck men nu känns han mycket mer avslappnad och layed back på ett bra sätt. Har t om lite svårt att störa mig på honom på samma sätt som tidigare och känner att han får omotiverat mycket skit nu då han faktiskt inte är "samma" Pedde som förr. Eller jo klart han är men Tess och Pedde tillsammans tog fram vidriga sidor hos honom uppenbarligen.
Han är ingen favorit (än så länge) men han har fan vuxit!
Senast redigerad av Paladin 2021-03-24 kl. 11:21.
Jag tycker fan Pedde har växt i BB sedan Tess åkte alltså. Dom två tillsammans var toxic as fuck men nu känns han mycket mer avslappnad och layed back på ett bra sätt. Har t om lite svårt att störa mig på honom på samma sätt som tidigare och känner att han får omotiverat mycket skit nu då han faktiskt inte är "samma" Pedde som förr. Eller jo klart han är men Tess och Pedde tillsammans tog fram vidriga sidor hos honom uppenbarligen.
Han är ingen favorit (än så länge) men han har fan växt!
Joel ber Pedram gå från sämst till bäst när alla är klara. Undra varför? För att han kände att detta kommer gå bra så han kan få lite uppmärksamhet. Att han är så jävla dum
Jag tycker fan Pedde har växt i BB sedan Tess åkte alltså. Dom två tillsammans var toxic as fuck men nu känns han mycket mer avslappnad och layed back på ett bra sätt. Har t om lite svårt att störa mig på honom på samma sätt som tidigare och känner att han får omotiverat mycket skit nu då han faktiskt inte är "samma" Pedde som förr. Eller jo klart han är men Tess och Pedde tillsammans tog fram vidriga sidor hos honom uppenbarligen.
Han är ingen favorit (än så länge) men han har fan växt!
Jag kan iaf hålla med om att han stundvis är bättre nu än när tess var där. Men jag tycker inte han får lika mycket hat längre heller.