2021-03-24, 10:41
Medlem
joel säger ju fel! följer de joels exempel kommer de få alla fel

edit:
alex konfronterar joel om detta
Medlem
Contragulationss avatar
Någon (Nardos, Joel) kommer definitivt skrika rätt ut "MEÄÄN GURKOR Ä JU INGEN FRUKT?!?" och förstöra hela kuggfrågan.

Borde hållas käft direkt efter instruktionerna utan massor frågor som igår när Joel o Judith skulle räcka upp handen 15 gånger. Det är ett matteprov och frågorna står på tavlan, det borde räcka som instruktioner. Sen tystnad i salen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Officeren känner på 40 000 röster

Du dom brukar ha koll på alla möjliga sidor.
Vem tror du ligger bäst tilljust nu?
Judith var populär till en början i alla fall.
Tanja och simon känns båda som vinnare.
Adrian, hur är det där?
2021-03-24, 10:42
Medlem
kermiths avatar
Okay. Då stannar alltså Ystad kvar i huset. Trots att hon inte kommer att vinna och hon saknar familjen som fan Alex kanske övertalade henne.
2021-03-24, 10:43
Medlem
gnäller för att dom fått sova i 7 timmar! jag är glad om jag får sova i 5 timmar
2021-03-24, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du är nog inne på rätt spår.

Och unga hetero killar som ser kvinnor bara som sexobjekt pratar bara med kvinnor som de kan tänka sig att ligga med. Gamla tanter pratar de inte med, de existerar inte för dom.
2021-03-24, 10:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du dom brukar ha koll på alla möjliga sidor.
Vem tror du ligger bäst tilljust nu?
Judith var populär till en början i alla fall.
Tanja och simon känns båda som vinnare.
Adrian, hur är det där?

Det är därför Officeren sprider sin kärlek till de flesta.
Fill the Bases, en sportterm. (Baseball)
2021-03-24, 10:45
Bannlyst
Citat:
Okay. Då stannar alltså Ystad kvar i huset. Trots att hon inte kommer att vinna och hon saknar familjen som fan Alex kanske övertalade henne.

Hans försök igår var fruktansvärda att beskåda. Han ska ut först om du frågar mig.
2021-03-24, 10:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Någon (Nardos, Joel) kommer definitivt skrika rätt ut "MEÄÄN GURKOR Ä JU INGEN FRUKT?!?" och förstöra hela kuggfrågan.

Borde hållas käft direkt efter instruktionerna utan massor frågor som igår när Joel o Judith skulle räcka upp handen 15 gånger. Det är ett matteprov och frågorna står på tavlan, det borde räcka som instruktioner. Sen tystnad i salen.

Japp håller med dig. Dock är det ju pedram som bestämmer så tror inte han tänker på det eller säger det när han ska presentera provet. Vad jag tror. Men jag kanske blir positivt överraskad idag.
2021-03-24, 10:46
Bannlyst
Citat:
Det är därför Officeren sprider sin kärlek till de flesta.
Fill the Bases, en sportterm. (Baseball)

Problemet är ju att han inte sprider någon kärlek. Ställ in en skyltdocka med mössa på, det hade varit lika intressant.
2021-03-24, 10:47
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Sa hon att hon stannar nu?

I beskrivningen om henne står det ”en tjej med skinn på näsan och som alltid har en galen idé i bakfickan. Hon är energisk och älskar att bjuda på sig själv”

Hon har ju samma självkännedom som Nardos
2021-03-24, 10:47
Medlem
Nu blev det för mkt gnäll, CENSUR!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in