2021-03-24, 02:12
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
300 är alltså inte bekräftat, det kan vara 200, eller 100, men antagligen inte mycket lägre än så. Tanja själv har (vad jag vet) inte nämnt några siffror. Men förra året hade vi ju Amilia, visserligen väldigt söt tjej, men ganska ur form, och hon hade samlat ihop 50-60 enligt henne. Frida, från samma år, inte alls lika söt och högst marginellt i bättre form, hade 150+ enligt sig själv.

Tanja sätter på en eller flera killar i varje dokusåpa hon deltagit i hittills, hon hade visst ett gangbang med antingen fyra eller fem killar utomlands en gång, och hon har kört mycket festivalliv där vad som helst kan hända.. Och drar man ut det över sju år (mellan 15 och 22), 300 delat på 7 år, delat på 12 månader..

.. så blir det knappt 3.6 ligg i månaden.

Och återigen, jag tog upp det bara för att det började bjäbbas i tråden om att Alex var oansvarig som vägrade kondom under hans ligg med åtta (8) olika tjejer, samtidigt som Tanja - som kört utan kondom med hundratals killar - tydligen ska gå helt fri.
2021-03-24, 02:17
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är alltså din inställning till Tanja som avspeglar sig här. Ren bullshit med 300 pers alltså. Ogillar SKARPT! Usch!
Men det är det ju inte. Om Tanja har legat med tre personer eller 300 spelar ingen roll för mig. Jag gav mig in i diskussionen enbart för att det blev en grej om kondomanvändande eller inte, och Alex fick en massa skit för att han inte gillade kondomer. Tanja gillade inte heller kondomer, men hon fick ingen skit för det.
2021-03-24, 02:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwEaXe
Naj naj, hon har inte legat med 3 siffrigt.. ingen i huset har. De pratade dom om på en av pool festerna. Det är bara ett ryckte någon uttråkad här har hittat på.

Okej.. ja jag hörde det inte själv utan läste bara vad en skrev här. 300 lät lite saftigt minst sagt.

Citat:
300 är alltså inte bekräftat, det kan vara 200, eller 100, men antagligen inte mycket lägre än så. Tanja själv har (vad jag vet) inte nämnt några siffror. Men förra året hade vi ju Amilia, visserligen väldigt söt tjej, men ganska ur form, och hon hade samlat ihop 50-60 enligt henne. Frida, från samma år, inte alls lika söt och högst marginellt i bättre form, hade 150+ enligt sig själv.

Ja jag är väl gammal men tycker det låter så mycket.. Inte för att jag "missunnar" dem men fattar inte hur de hinner med haha..

Tanja sätter på en eller flera killar i varje dokusåpa hon deltagit i hittills, hon hade visst ett gangbang med antingen fyra eller fem killar utomlands en gång, och hon har kört mycket festivalliv där vad som helst kan hända.. Och drar man ut det över sju år (mellan 15 och 22), 300 delat på 7 år, delat på 12 månader..

Det är andra tider nu helt enkelt Men gillar Tanja ändå förstås. Det är hennes ensak vad hon gör.
2021-03-24, 02:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Inte snyggt gjort om det är så att S och P kom på den.
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Inte snyggt gjort om det är så att S och P kom på den.
Jag tyckte att hon Orangutanga eller vad hon heter ( 😂 ) sa att Pedram kommit på den och sedan i pausen sa Simon något om att han också var med på det. Det var åtminstone inte Pontus och absolut inte Jesper, så hur schysst är det om han snor den?

Japp, han sa att han kommer spela in den så fort tåget är framme!!! Har video på det! https://imgur.com/a/3WaPIlJ

Omoraliskt, girigt och fult.
2021-03-24, 02:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Någon i tråden hade hört Alex säga att han hade legat med åtta tjejer, och det lät som en trovärdig siffra tyckte jag. Om deltagarna ljuger kan vi ju aldrig veta.

Tanja har nog inte gett någon siffra, men mellan raderna har jag uppfattat det som att det handlar om flera hundra. Hon är inte så noga, har aldrig varit särskilt noga, hon har aldrig varit kär (enligt egen uppgift) .. alla som är hyfsat snygga och håller sig i närheten när hon är på humör får komma till.
Har Joel angivit någon siffra?
Har han berättat att han säljer stjärt?
2021-03-24, 02:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Okej.. ja jag hörde det inte själv utan läste bara vad en skrev här. 300 lät lite saftigt minst sagt.

Det är andra tider nu helt enkelt Men gillar Tanja ändå förstås. Det är hennes ensak vad hon gör.

Jag gillar också Tanja, hur kan man inte? Hon är fantastiskt gullig. <3
2021-03-24, 02:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Men det är det ju inte. Om Tanja har legat med tre personer eller 300 spelar ingen roll för mig. Jag gav mig in i diskussionen enbart för att det blev en grej om kondomanvändande eller inte, och Alex fick en massa skit för att han inte gillade kondomer. Tanja gillade inte heller kondomer, men hon fick ingen skit för det.

Och då måste man överdriva så man spräcker kalsongerna och överdriva grovt antalet killar? Nej, det var inte snyggt! Alls! Lika oansvarigt som Alex, ingen tvekan om det.
2021-03-24, 02:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har Joel angivit någon siffra?
Har han berättat att han säljer stjärt?
Nej och nej.
2021-03-24, 02:37
Medlem
Blaisens avatar
Jag gillar Steph som hon varit nu 2 dagar. Hoppas hon fortsätter så här blir det bra.

Älskar att Ponne sågade Nardos i sin slutintervju. Kirsty och A.... tänker inte ens försöka såg inte helt nöjda ut.
2021-03-24, 02:42
Medlem
burialhexs avatar
Vadå? Alla på Flashback med redig fb-dase snittar väl på 500 brudar om året?
2021-03-24, 02:47
Medlem
Citat:

Åh herregud! HAHAHA den analysen o uträkningen var inte dålig! 🤣
3.6 per månad är inte alls omöjligt att genomföra i de yngre åren av ens liv

Med det sagt så har jag som sagt för mig att jag hörde Tanja säga under en lek att det var en tvåsiffrig summa av partners men att hon inte vet hur många
Senast redigerad av wow84new 2021-03-24 kl. 02:55. Anledning: Tillägg
2021-03-24, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag tyckte att hon Orangutanga eller vad hon heter ( 😂 ) sa att Pedram kommit på den och sedan i pausen sa Simon något om att han också var med på det. Det var åtminstone inte Pontus och absolut inte Jesper, så hur schysst är det om han snor den?

Japp, han sa att han kommer spela in den så fort tåget är framme!!! Har video på det! https://imgur.com/a/3WaPIlJ

Omoraliskt, girigt och fult.

Det var Ponne och sedan Simon som började säga "pissa i poolen" till Alex. Sedan hängde resten på
Av någon anledning blev peddot tillfrågad under Måndagsliven ang låten och det lades då fram som att det var han som startade det hela. Självklart tar han åt sig äran och tror väl säkert själv att det var han som började.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in