2021-03-23, 21:17
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag kan vara mycket sen med att skriva detta, men... Jag tyckte att jag såg på Pontus instastööööry att han ska spela in "Pissat i Poolen" direkt när han träffar Jesper. Var det inte typ Simon/Pedram/båda som kom på den? Oavsett var inte Jesper med. Är det inte lite osmakligt och omoraliskt att passa på att sno låten medan de andra är kvar i huset? Är inte det deras gemensamma interna grej? Hade jag haft en "vän" som gjorde så hade jag gett en rejäl snorloska rakt i nyllet.
2021-03-23, 21:18
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför får jag lite Eric Clapton -Tears in Heaven vibbar av Alex låt
Det stämmer ju nu när du påtalar det🧐
Medlem
Sitter med 15 odds på simon, vad tror ni? vad sitter ni med för sjuka odds?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför får jag lite Eric Clapton -Tears in Heaven vibbar av Alex låt

Haha, lite. Men ändå - vilken grov förolämpning. Tycker inte det borde klassas öht som en "låt". Ingen refräng eller melodi. Och RÖSTEN Nej nej nej
2021-03-23, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Varför en arg emoji, grodan? Så dålig är den väl inte?
2021-03-23, 21:19
Medlem
Tycker allt att lärarna har dåligt inflytande på barnen. Begär hårda konsekvenser för dessa
2021-03-23, 21:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Majsan har redan mig i ett fast grepp runt halsen
hehe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag kan vara mycket sen med att skriva detta, men... Jag tyckte att jag såg på Pontus instastööööry att han ska spela in "Pissat i Poolen" direkt när han träffar Jesper. Var det inte typ Simon/Pedram/båda som kom på den? Oavsett var inte Jesper med. Är det inte lite osmakligt och omoraliskt att passa på att sno låten medan de andra är kvar i huset? Är inte det deras gemensamma interna grej? Hade jag haft en "vän" som gjorde så hade jag gett en rejäl snorloska rakt i nyllet.

Spela in? Låten? Skämtar han?
Vad är grejen detta år med att ramsor blir "låtar"?! haha. Jag hänger inte med.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Inte snyggt gjort om det är så att S och P kom på den.
2021-03-23, 21:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sitter med 15 odds på simon, vad tror ni? vad sitter ni med för sjuka odds?
Fan vad sjukt. Har 4. När fasen bettade du.
2021-03-23, 21:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Spela in? Låten? Skämtar han?
Vad är grejen detta år med att ramsor blir "låtar"?! haha. Jag hänger inte med.
Jag tyckte att jag läste det. Men oavsett hur tramsig "Pissat i Poolen" är så är ju då hans beteende anmärkningsvärt, I mitt tycke.
2021-03-23, 21:22
Medlem
För en stund sen körde de musik med lite 80-tals stuk. Den kändes bekant? Någon som vet vad det var??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in