2021-03-24, 01:36
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Vi har hennes fullständiga namn, personnummer, adress och nakenbilder plus information om hennes tidigare kontakter med rättsväsendet samt information om hennes psykiska problem så ja hennes identitet är känd.

Japp så är det ! Detta Flaschback levererar hela tiden. Tar fram uppgifter som inte finns i media i varenda brott som dyker upp i samhället. Det är fan unikt. Är ganska ny här men har blivit helt fascinerad hur det fungerar. Många konstiga trådar och knepiga personer här men även många briljanta hjärnor och skribenter.
Citera
2021-03-24, 01:39
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Jag fick aldrig matchningen men jag har ett bildminne utöver det vanliga så när jag såg bilden med den blå klänningen där hon poserar på bron från vad som ser ut att vara Italien så klickade det till i huvudet. Bilden dök upp i en artikel från Stoppa Pressarna.
Hennes kropp och utseende från den profilen stämmer till punkt och pricka med de läckta nakenbilderna i tråden.

Det ser onekligen ut som att både Stoppa Pressarna och Flashback-grävarna är rätt ute.

Ok tack för ett seriöst svar ! Skojade mest ....
Citera
2021-03-24, 01:40
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Vad är hennes fullständiga namn?
Nu har hon gått upp från en femteplats till näst mest eftersökt på Mrkoll med 4765 sökningar.

Citat:
Vi har hennes fullständiga namn, personnummer, adress och nakenbilder plus information om hennes tidigare kontakter med rättsväsendet samt information om hennes psykiska problem så ja hennes identitet är känd.
Du missade att nämna porrfilmen: https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv
Senast redigerad av Prempion 2021-03-24 kl. 01:43.
Citera
2021-03-24, 01:42
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Nu har hon gått upp från en femteplats till näst mest eftersökt på Mrkoll med 4765 sökningar.
Tror du hon går förbi dåren i Vetlanda ?
Citera
2021-03-24, 01:46
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Tror du hon går förbi dåren i Vetlanda ?
Ja, de flesta sökningarna på honom var den 4 mars, inte så mycket efteråt. Vet inte om Mrkoll rankar efter kalendermånad eller de senaste 30 dagarna.
Citera
2021-03-24, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Ok tack för ett seriöst svar ! Skojade mest ....

Tänk om man gått på dejt med kaninkokerskan, jag undrar hur många sådana här psyksjuka kvinnor som springer runt i samhället med målet att falskanmäla för våldtäkt samt eventuell utpressning före. Väldigt obehagligt.
Citera
2021-03-24, 01:48
Medlem
fermions avatar
Citat:

Jag tror inte det är EA i filmen. Stoppa Pressarna har säkert plockat denna trådsanning härifrån.Hårfäste, ögonform m.m tycker jag inte stämmer. Men blir gärna överbevisad.
Citera
2021-03-24, 01:49
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ja, de flesta sökningarna på honom var den 4 mars, inte så mycket efteråt. Vet inte om Mrkoll rankar efter kalendermånad eller de senaste 30 dagarna.

Ja så är det naturligtvis. Ingen lista jag vill toppa !
Citera
2021-03-24, 01:49
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Han blir inte inbjuden längre i pk-finrummet kan jag lova dig. En man som fått status på att vara pk överlever inte i dagens Sverige att ens råka ut flr den mest uppenbara bedrägerskan som gpr att finna i lexikon.

Han kommer snarare att dra igång en debatt i räserfart om falska våldtäktsanklagelser vars behov inte skall underskattas. Det kommer bli nästa kulturkrigsfront. Fram tills nu har debatten pågått på undangömda forum bland okända män. Den som i offentligheten ens har magen att påstå att detta är ett fenomen blir stämplad som en genomvidrig sexist och påhejare av våldtäkter - troligen själv våldtäktsman, oskuld eller något annat okvädningsord feminister spyr ut när argumenten tryter. Där tystas den debatten innan den utvecklas till något vettigt.

Oppositionen mot samtyckeslagstiftningen var minimal. Det var få som uttalade sig då. Medialt är det karaktärssjälvmord att gå emot något som låter bra. Annika Strandhäll försökte taffligt måla ut Sverigedemokraterna som motståndare till samtycke för att de hade röstat på ett annat sätt i riksdagen; sanningen är den att de röstade för en annan version med högre straff än det föreslagna - utöver det var allt annat som regeringens förslag. Exakt samma sak hände i USA när PATRIOT Act infördes. Vem kan vara emot något sådant i USA, utan att veta om innehållet? De som kom med invändningar anklagades för att vara opatriotiska landsförrädare som spelade terroristerna i händerna - självklart är man en patriot under frihetens förlovade fana! Namnet hjälpte knappast belackarna, då det låter bra.

Skillnaden den här gången är att Lambertz är en känd och välmeriterad man med en metaforisk kombination av en automatkarbin och ett prickskyttegevär avsedd för ord. Alla hans magasin är fyllda med finkalibriga ord och har nu oljat sitt vapen med den nya erfarenheten av rättsväsendet som anklagad. Det kommer bli intressant att se.
Senast redigerad av InnerstInne 2021-03-24 kl. 01:51.
Citera
2021-03-24, 01:50
Medlem
Citat:

Ja just det men är det verkligen bekräftat att det är hon?
Senast redigerad av Hibiscrub 2021-03-24 kl. 02:20.
Citera
2021-03-24, 01:52
Medlem
GormDenGamles avatar
Hur möttes de två?
Säljer hon sex?
Citera
2021-03-24, 01:52
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det brukar alltid vara Mazzi Fritz i den här typen av fall. Men det har jag nog inte sett något om.

Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Hon kanske var intelligent nog att hålla sig borta från den här kraschlandningen

Inte helt...

«Advokaten Massi Fritz om Lambertz agerande: Fult spel»

https://nyheter24.se/nyheter/aktuella-brott/955438-massi-fritz-om-lambertz-agerande-fult-spel-och-dalig-taktik

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in