Citat:
Ursprungligen postat av
Tedrom
Det verkar nästan som att karln myst mitt i allt, av uppmärksamheten som misstänkt och att få nyttja sina kunskaper i ett fall han själv är inblandad i. Tydligen redan skrivit en bok om det hela. Att han sedan tar media istället för att skicka fram sin advokat är uppseendeväckande, om än inte fel i sig. Men en grandios självbild och någon slags störning skulle det inte förvåna om han har.
Han är inte det minsta Alfahanne, men tycks tro det.
I GLs ögon är han en vinnare, med en ny bok på G, nu vet alla att han legat med en kvinna som är 40 år yngre, inte var hon ful heller, frestande snygg, bjöd hon ut sig till honom.. enligt hans uppfattning OCH han nämner att han varit otrogen mot sin kvinna.
Har GL haft en kvinna, varför firade de inte julen ihop, varför firar inte GL julen ihop med sin familj?
Utan att blinka berättar han därefter glatt att han blir typ tafsig när han är full, hon avvisade honom flera gånger.
Sedan menar han att när hon var ännu mer berusad, var det hon som var den som var mest drivande.
Han låter som en pedofil, som skyller på att det var barnet som var drivande.
Tycker GL pratar på ett naivt och öppet sätt om saker som man vanligtvist inte gör, han pratar på ett sätt som cementerar min bild av honom som en autist.
Och precis som jag trodde ska han kämpa mot väderkvarnarna och stämma staten.
Nåväl, det kanske inte blir någon rättshaveristisk smörja denna gång.
De går honom säkert till mötes, då de vet hur han fungerar.