2021-03-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Han är inte intresserad av någon. Han ser dom bara tjejerna som vänner där. Emelie känner sig bara trygg eftersom han låter henne vara sade hon på videon.

Isåfall kan hon väl sova med Madde/Joel ?
2021-03-23, 23:21
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Hur kommer det sig att de ena vettiga tjejerna i huset är influencers. Man hade ju trott att det hade vart tvärt om.
Va? Jobbar Katti som influenser.. missat det totalt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
Alltså Alex... Adrian hur använder du tinder? Hahahah märks så jävla tydligt att Alex är en person som använder sig av flera olika dejt appar och aldrig får något, hans frågor nu om tinder är så jävla pinsamt...

Vad gavs det för råd? Är upptagen att se Emelies gråtande i sovrum 2. 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Ja, under Ryska posten.
Tack, såg bara när de kramades men orkade inte titta särskilt noga.

Ju mer jag tittar på Alex och lyssnar på honom ju mer illamående blir jag. Tur att jag är nykter, annars hade jag på riktigt varit tvungen att gå och spy.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför sitter nardos och skriker på steffi i poolrummet

Hon försöker läxa upp henne om Simon..
Medlem
alex limmade med gorilla glue och det tror jag också blev för mycket för emelie.Det är därför det blir fel när folk släntrar in fem veckor efter och pratar med dem som att de känner en.
Medlem
thepizzakingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jävligt falsk. Hon nämde också nyss att om hon sitter under en final mot Tanja så kommer hon då inte ha någon chans att vinna. Jävla gnällig person den där Emelie.
Fast det är ju sant? Ingen har en chans mot Tanja
2021-03-23, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Isåfall kan hon väl sova med Madde/Joel ?
Det har hon gjort också. Hon är ju ledsen och har varit det sedan hon inte sover med Adrian sade hon själv på videon. Adrian sa jag sover med Nardos nu.
Senast redigerad av Ricardos 2021-03-23 kl. 23:25.
2021-03-23, 23:23
Medlem
bortskämd mytoman som är vad vid att få precis som hon vill
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Men för att hon vill att han ska vilja ha henne utan att hon säger något. Att han ska jaga henne. Därför leker hon lekar o försöker göra honom svartsjuk!
Jag håller med om att det är sjukt skevt, men samtidigt så funkar många tjejer tyvärr på det sättet! Sen är hon ju ung, osäker o omogen så förhoppningsvis växer hon ur detta destruktiva beteende

Okay. Jag förstår. Men hon har ju sagt till både Joel och Nardos att hon är tokintresserad av Officeren. Senare sade hon till Tanja och Steph att hålla sig borta när alla fnissade när han kom in och de andra skulle lägga in en stöt. Så då respekterade de Emelie och gick inte på Officeren. Så det är ju inte så hemligt för en del. Men jag fattar vad du menar, hon vill att han skall jaga och på det sättet få bekräftelse. Är vi på samma plan där?
Medlem
Ridnes avatar
Det största misstaget detta år var att dels rösta ut Tess så tidigt och dels att ta in Adrian.
Alla jokrar har varit dåliga och tråkiga men Adrian kom in, alla tjejer ville ha honom, han vill
ha ingen och vinner samtidigt allt och alla tävlingar.
Programmet dog med hans inträde. Jag vet att jag antagligenär ensam om att tycka detta
men så får det vara
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, du har koll, herpesvårtan
Jajamen

Hahaha nu fick vi bekräftat att Tanja inte är rädd för att dejta fula killar, förklarar mycket hur hon kan vara med Pedram

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in