2021-03-23, 23:08
Medlem
Hade inte Madde kommit in där så hade hon berättat för Joel. För hon sa att det var privat och Joel försökte stänga dörren men Madde skulle ”hämta en grej”, så fick Emelie dra till med lögnen att hon inte trivs
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Gå kursen du så kommer du få svar på dina frågor!😉 Vissa tjejer är bara ute efter spänning o uppmärksamhet, Emelie är en sån! Så till en början var det spännande men inom ett par tim tappade hon sitt intresse. Dessutom kan man inte riktigt ta det tjejer säger bokstavligt oftast! Vad Emelie säger är inte nödvändigtvis det Emelie faktiskt tycker!

Sabr, jag fattar ju. Men vad är så svårt med att säga det rakt ut till Officeren på ett par minuter än att köra runt i veckor och prata om att hon blir spräckt av en stor kuk och hångla med Alex en meter ifrån. Det är klart att man som kille kommer bara sticka därifrån. Vilket jävla spel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Emelie gråter över att Madde och Adrian strulade 100%
Ja 100. Hon grinade sist dom gjorde nåt också. Hon gör o ljuga för sig själv
Medlem
De var mig en lång jävla censur, nä snart blir det avslut på abonnemanget. GAY PRODUKTION
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Kan inte Steph överraska någongång. Det är som en skiva på repeat.
Nja, ändå baby steps i rätt riktning tycker jag, hon har inte blivit fyllesentimental och ledsen, hon låter som en strong independent woman trots att det är sent på kvällen och hon har krökat..! Go Steffi, go Steffi, go Steffi..!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hade inte Madde kommit in där så hade hon berättat för Joel. För hon sa att det var privat och Joel försökte stänga dörren men Madde skulle ”hämta en grej”, så fick Emelie dra till med lögnen att hon inte trivs

Fuck Madde. Tråkig och förstör allt. Ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men vilken skräll att det blir Tillfälligt Avbrott när Emelie är ledsen och det hon säger är det mest intressanta som hänt på hela jävla kvällen.. FAAAAAAAN ta er Big Brother

Pajas program
Medlem
Mouchinos avatar
Men det här är inte ok att BB avbryter såhär hela tiden så fort det blir lite för djupa eller allvarsama samtal. Vad håller de på med egentligen? Är det Säpo som styr skiten eller?
2021-03-23, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Ut med Emelie. Så jävla less på detta bortskämda helvete!

Amen lägg av. Hur fan kan man prioritera att få ut EMELIE framför

N
A
R
D
O
S,

Pedram eller Judith!??!?!?!?!???? För att Emelie gråter lite?
Medlem
bb säger nog godnatt till alla nu tror jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Vi skickar hem Emelie på måndag om hon så saknar sitt hem. Ingen big deal

JA, tack. Om jag så ska skaffa en miljon konton för röstning så ska kärringen ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Tänkte också det. Hon hde nog berättat något annat. Antingen om Alex eller AD o madde gissar ag på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in