Jag tycker synd om henne. Hon är lite omogen när hon lekte med sängplatserna när hon försökte göra Adrian svartsjuk med Alex. Men jag gillar den tjejen av någon anledning och jag förstår att det är jobbigt att ha svansen Alex efter sig när man är instängd och att hon har gjort bort sig inför Adrian som hon har hjälpt para ihop med Madde för att hon är så osäker.
Det är dags för TV4 att skicka in en hunk till Emelie som kan tävla mot Adrian i tävlingar och rädda henne från Alex.
Det är inte lätt om man nu har känslor för någon och är inspärrad i ett hus
Det är andra gången hon bara kommer bli frustrerad av att bli tröstad eftersom de tröstar för fel saker. Undrar om hon ljuger för sig själv också eller enbart för de andra.
Emelie har enbart sig själv att skylla. Tror faktiskt Adrian var småintresserad av henne tills hon började snacka kukstorlekar om sitt ex med honom. Tjejen vet fan inte hur man raggar överhuvudtaget.
Joel är TRÖG mer än TRÖG fattar han inte vad Emelie säger, Ljuset gick upp i soffan där Alex höll på hon vill inte vara i huset mer..
Det handlar bara om att hon är för seriös för detta med BB 2021 hon säger hon vill inte ha hångellekar etc etc, Problemet är bara övriga tror det är delen av att vara i huset börjar förstå Emelie betydligt bättre som person nu mer!
Såg nu kvällens avsnitt; bråket mellan Nardos & Emelie (verkade handla om ATTITYD och disk)
TACKA gudarna att Emelie ÄNTLIGEN inser vem Nardos är. Dom kommer ALDRIG vara "forever Friends" på utsidan, som hon sagt ngn gång-
Hon är förjävlig och H E M S K.
Hon måste åka ut, jag orkar verkligen inte höra hennes röst mer.
Bara för att avrunda med något positivt; Älskar Simon. Om inte han vinner alltihop så är det riggat.
Skulle de inte ändra om bland allas sängplatser?! AD kan väl ta o sova bredvid Tanja?
Gamnacken kan sova på poolbotten! Oljudith i jacuzzin o resten skiter jag i
Men vilken skräll att det blir Tillfälligt Avbrott när Emelie är ledsen och det hon säger är det mest intressanta som hänt på hela jävla kvällen.. FAAAAAAAN ta er Big Brother