2021-03-23, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ha ha, mera!

Petrina verkar vara något av ett ljushuvud!

Hon har ju nya killar hela tiden och dubbelt så unga ska de vara, naiv dum kärring.
Citera
2021-03-23, 22:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Får Emma vara kvar i tröjan? Isåfall är jag gärna med!

”Jag tror faktiskt inte det” slutar inte på ”inte”. ”Jag tror faktiskt inte” är inte ens en korrekt mening i sammanhanget. Vilseledande fråga.
Nej det får hon inte, jag menar att jag vill ha
tröjan på mig när jag knullar. Jag kommer att dra mig ur tröjan bums om du kommer in

Jag reagerade också på den där frågan, jag är säkert på att det var 3 dolda ord att ifylla, mens Filip
påstod i facit att 4 ord var rätt, han hade kunnat gå längre & slutföra meningen.

Nej jag tror faktiskt inte (DET)

Idiotfråga!, jag hade kunnat den där frågan om den var ställd rätt.
Citera
2021-03-23, 22:48
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Sonny Bono dog i en flygkrasch för några år sedan? Kom igen Schyffert! Uttala dig inte tvärsäkert när du uppenbarligen inte vet.
Citera
2021-03-23, 22:49
Medlem
Är det så att det bara är vi som är nördar på lagsport som fotboll, handboll & ishockey, som tycker de svenska namnen är krångliga då så många heter likadant? Förutom brevbärare såklart. De tävlande lyckas alltså inte ens komma på två kända svenskar som heter likadant. Men det är kanske så att det som är en oerhört enkel fråga för de som följer lagsport & därmed kommer i kontakt med massvis av namn, helt enkelt inte är så enkelt för andra.

Hockeybacken Peter Andersson som var i Malmö är tex inte den backen som var med & vann VM 1987 & 1991. Det är en annan vilket kan förvirra.
Citera
2021-03-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Fast det måste ju varit på skämt. Det är jag säker på.

Med tanke på hur jävla fel han har exakt hela tiden så tror jag knappast det.
Citera
2021-03-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Nej jag tror faktiskt inte (DET)

Idiotfråga!, jag hade kunnat den där frågan om den var ställd rätt.

Fast han säger ju aldrig "det"? Han säger bara "Näe, nej jag tror faktiskt inte, näe"
Citera
2021-03-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Fast han säger ju aldrig "det"? Han säger bara "Näe, nej jag tror faktiskt inte, näe"

Han säger faktiskt "inte det" men snabbt så att det inte hörs så bra. Han säger "inteRE", alltså RE = "det" som när man talar snabbt. En liknelse är t.ex. "Ja jag trore", RE = "det".
Citera
2021-03-24, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Kan Filip Hammar sluta vara en så okunnig bonde. Först säger han att kvinnan var Stenbecks syster, sen att Thage G Peterson var moderat när han var socialdemokrat.

Rätt säker på att de klipper bort en massa av hans fel dessutom.

Även gällande Stenbecks syster blandade han ju ihop en moderat med en socialdemokrat, den riktiga systern är ju den moderate tidigare ministrern Margareta af Ugglas. Hon och Stenbeck avskydde för övrigt varandra, och hade ingen som helst kontakt de sista ca 20 åren av hans liv.
Citera
2021-03-24, 01:08
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Hon har ju nya killar hela tiden och dubbelt så unga ska de vara, naiv dum kärring.

Vad snackar du om?
Citera
2021-03-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Även gällande Stenbecks syster blandade han ju ihop en moderat med en socialdemokrat, den riktiga systern är ju den moderate tidigare ministrern Margareta af Ugglas. Hon och Stenbeck avskydde för övrigt varandra, och hade ingen som helst kontakt de sista ca 20 åren av hans liv.

Gun Hellsvik var också moderat. Det är du som blandar ihop henne med Laila Freivalds som var justitieminister som Hellsvik & utrikesminister som Af Ugglas.
Citera
2021-03-24, 01:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Jaså.....https://www.youtube.com/watch?v=43KC_sts94k
Citera
2021-03-24, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Vad snackar du om?

Dumskallen Agneta Sjödin, framgick inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in