2021-03-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elegwyn
https://mega.nz/folder/Q891CKZR#iYzM4OTGzTgxXkEb8QE5-g

Bilderna i slutet har nog ingen visat tidigare. Hittade dem undangömda på exmakens hemsida
Bra jobbat!

Man ser ju direkt vad det är för typ av tjej iaf.

Håll er borta från sånt här! Lyssna på er magkänsla när ni träffar tjejer.
Citera
2021-03-23, 19:06
Avslutad
Göran Lambertz har makt, han är smart och kan kontrollera Sveriges rättssystem. Då allt är klart har många i domstolen blivit avskedade, rätta mig om jag har fel.

Göran will fuck them up bokstavligen
Citera
2021-03-23, 19:08
Medlem
Grisbrottarens avatar
När det gäller hans erkända otrohet, är Lambertz så pass gammal att han tar ett äktenskap på allvar och därför kan syfta på att han var otrogen mot sin nu döda hustru genom att ha sex med en annan kvinna. Vi som är födda före curlinggenerationen kan faktiskt se äktenskapet som så heligt att det gäller ända tills man själv dör – inte bara tills döden skiljer makarna åt – och de kan ha lovat varandra något sådant eller Lambertz kan ha lovat sig själv det någonstans på vägen.
Citera
2021-03-23, 19:08
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Ja så kan det vara. Jag har setat i häktet en gång för fylla. Det fanns en kvinna i den där häkteskorridoren som vrålade och grinade som en idiot, skrek att hon var törstig och ville ha vatten. Poliserna väljer om du ska få vatten eller ej, det är nämligen avstängt i din cell.
Till slut orkade jag inte höra på hennes plågsamma vrål så jag bankade på dörren tills polisen öppnade, jag sa åt dom att dom får väl för fan ge människan vatten. Det är ju tortyr att vara törstig.
Tror du att snutjävlarna gav henne vatten?

Dom kan särbehandla folk där inne.

Men gud vad vedervärdigt. Vete fan om jag tror på det.
Ska folk inte kunna få vatten då de är törstiga på svenska häkten.
Citera
2021-03-23, 19:09
Medlem
densistasovjets avatar
Någon som har målnumret för Lambertz stämningsansökan hos Stockholms tingsrätt?

Borde vara intressant att läsa och även den "bok" han plitat ihop.
Citera
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Dessutom misstänker jag att intresset för GL hos det motsatta könet har ökat betydligt

Varför då?
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Han skäms inte ens att han har belägrat en 40-årig yngre kvinna.

Om kvinnan är så dum, att hon frivilligt går med på att ha sex med en 40 år äldre gubbe, så får hon ju faktiskt skylla sig själv, och det är bara att applådera den gamla gubben och såga GRATTIS!

Varför skulle han INTE vilja knulla en 40 år yngre kvinna förutsatt att hon är myndig och vill ha sex?

Är det inom lagens ramar ser jag inga konstigheter med det. Visst, det är irriterande att dessa gold-digger kvinnor drar sig till gamla gubbar enbart för pengarnas skull, men bortsett från det skiter jag fullständigt i vilket.
Citera
2021-03-23, 19:11
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Jag vill faktiskt påstå att alla som skyddar kvinnan här, per automatik idiotförklarar kvinnan och förklarar kvinnan vara svagare, dummare, mer eller mindre omyndig och oförmögen att klara sig själv, i princip som ett barn.

Är det så ni ser på alla kvinnor eller?

Jag ser på kvinnan som vilken människa som helst, som har ett eget ansvar och kan tänka precis som alla andra människor, kvinnor som män, osv.
Citera
2021-03-23, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
På vilket sätt var hon i beroendeställning till honom menar du?

Till att börja med är hennes anmälan solid. Men sen att inte det räckte hela vägen kan hon inte skyllas för det.

Att hon var k beroendeställning avslöjas av att han erkänner att han inte kunde motstå henne och att han var en idiot.

För mig är hans erkännande tillräckligt.
Citera
2021-03-23, 19:12
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Vänta... Körde hon med fabriksåterställningstricket även mot Lambertz?

På samma sätt som mot det andra offret, som hon anmälde för våldtäkt tidigare (för ett par år sedan)?
Enligt GL, ja.
Hon skall ha fabriksåterställt dagen innan ett förhör i mitten på februari. Exakt samma M.O. som 2018. Ändå häktas GL. Hur dessa poliser och åklagare fått sina jobb är ett mysterium. Sickna klåpare som sitter på våldsmonopolet.

Väldigt tomt på färgglada sockor i tråden sista veckan. Jag väntar med spänning på mer inlägg om hur BO aldrig ljuger, och hur det är alldeles för få våldtäkter som lagförs och att beviskraven sedan är för höga. Lite halmgubbe, jag vet, men en dag som denna kan det väl gå för sig.
Citera
2021-03-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men gud vad vedervärdigt. Vete fan om jag tror på det.
Ska folk inte kunna få vatten då de är törstiga på svenska häkten.

Vedervärdigt absolut. Du får tro vad du vill, jag har ingen anledning att ljuga. Men jag förstår din reaktion för det är fan inte något man tror om Sverige och vårat rättsväsende. Det kändes som om man satt i Ryssland eller något.
Citera
2021-03-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Någon som har målnumret för Lambertz stämningsansökan hos Stockholms tingsrätt?

Borde vara intressant att läsa och även den "bok" han plitat ihop.
Lambertz släpptes från häktet idag. Hur i helvete tror du att tingsrätten redan skulle ha fått in en ev. stämningsansökan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in