2021-03-23, 17:57
Avslutad
Okej, då är det definitivt klart att GL inte är kvalificerad för P3 Guld.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Ja enligt Lambertz hade hon i februari gett bevis men raderat flera messenger mess samt fabriksåterställt twlefonen, och detta visste polisen om men fortsatte endå, säger han. Han va tydlig
med att hon är en lögnerska och att det var planerat. Hon hade tydligen spelat in han på julafton och spelat in han på juldagen utan hans vetskap. före och efter händelsen
Det makabra är alltså att karl alltså har försvarat hennes rätt att förtala de utpekade i tidigare fall och fortfarande står fast vid det. Dessutom när jag hör honom tala om att stämma staten som inte får jobba så här och som inte får vara så här lättlurade och jämför med hur han resonerat i tidigare fall där han satt på andra sidan. Då blir åtminstone jag äcklad av honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Nu är det ju MÄ som uppenbart är en bedragare och Lambertz som haft frivilligt sex med en ung kvinna. Lambertz ser också betydligt mer attraktiv ut än andra män i hans ålder och tillsammans med hans intellekt, verbala förmåga osv har säkerligen hans marknadsvärde på köttmarknaden stärkts. Nu ses han mer som en alpha-hanne och inte som en idiot som trampade snett i TQ-härvan.

Kan folk sluta se på att hon e en ung kvinna, Hon e fan 30 år, folk som e 30 år har karriäer äger hus och har barn i den åldern, Det kallas ansvar!!!!! Hon e en kvinna inte ett barn
Citera
2021-03-23, 17:58
Medlem
Ksenia74s avatar
Jag tycker GL är sliskig har svårt att tro att kvinnan faktiskt frivilligt har velat ha sex med honom . Hon har varit i beroendeställning till honom och dessutom väldigt berusad. Därför förblir GL ett äckel för mig .
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Enligt lambertz intervju, hade kvinnan fabriksåterställt sin telefon samt raderat flera medelanden innan hon gav in telefon och bevis till polis,

han kallar henne för en lögnerska och bedragerska!! tack göran !!! hon kommer åka dit
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Ja den där fabriksåterställningen kan bli droppen som får henne fälld.

Men det är ju helt sanslöst att åklagare och polis vet om detta och ändå häktar GL. I synnerhet som EA gjort samma sak förut!

Vänta... Körde hon med fabriksåterställningstricket även mot Lambertz?

På samma sätt som mot det andra offret, som hon anmälde för våldtäkt tidigare (för ett par år sedan)?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Nu väntar vi på att GW ska uttala sig

Han kommer skrocka om hur rätt han hade. Orka med honom i denna soppan.
Citera
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/goran-lambertz-det-har-varit-en-speciell-upplevelse-for-mig/

Enligt Lambertz gick det till så här.

Är inte ett dugg förvånad att åtalet lades ner. Ord står mot ord. Enligt L var kvinnan drivande. Ja, det var väl väntat att han skulle ge henne skulden. Och som hög jurist har han ju en gräddfil betr. sanning eller lögn.
Citera
2021-03-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Jag tycker GL är sliskig har svårt att tro att kvinnan faktiskt frivilligt har velat ha sex med honom . Hon har varit i beroendeställning till honom och dessutom väldigt berusad. Därför förblir GL ett äckel för mig .

till och med jag ligger med vad som när jag e stenpackad. För alla känslor blir starkare och alla e snyggare helt plötsligt
Citera
2021-03-23, 17:59
Medlem
Bra att han stämmer staten. Förhoppningsvis får vi kanske se en ändring på bevisvärderingen i dessa mål (som är helt fucked up just nu).
Både att häktas och att dömas är på tok för lätt.

Det är, tråkigt nog, mycket vanligt med falska anklagelser. Men det är en psykologisk attribut kvinnor har för att garantera dess överlevnad.
Citera
2021-03-23, 18:00
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag var nyss inne på länken men nu är det maintenance där. Kanske många som vill se hennes nakenbilder som inte visar så mycket?

Måste vara så!
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Har du möjlighet att ta en dump på bilderna? Kommer fan inte in på länken

Gå hit:
https://lennartmsjoberg.se/fine-art-nude?__r=1.a2368426be1dcd2b6575bd5b99dec385

Ser dock inte längre EA där men om du klickar på en a v tjerna där och sedan ändrar tjejens namn i länken till EAs förnamn kommer du nog in. Hennes förnamn ser du i den länk du fick nyss.
Citera
Medlem
Sa Lambertz att han varit otrogen?

Var han i ett förhållande med en annan kvinna när denna påstådda våldtäkt skedde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in