2021-03-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt
Jag känner inte till bostadsmarknaden i Malmö.
Men det är bara att googla.
Precis - det är ju det... Men varför i helvete gör du då inte det utan bara hittar på att Esbjörns hus är det mest eftertraktade?
Jag säger det igen - DU HAR FEL. Mest eftertraktade är småhus/villor i Malmö vilket också betyder att de har den största prisstegringen i landet.
2021-03-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Han har iallafall inte åkt dit flera gånger i denna affär med att ljuga folk rakt upp i ansiktet sommar Ebba har gjort, så hans ord i denna affär väger tyngre än hennes.

Sitter du på riktigt och tror att detta inte är Esbjörns bud? Att Binninge hittar på detta?
Det är tvärt om precis det han gjort...
2021-03-23, 16:46
Medlem
Citat:
Han har iallafall inte åkt dit flera gånger i denna affär med att ljuga folk rakt upp i ansiktet sommar Ebba har gjort, så hans ord i denna affär väger tyngre än hennes.

Sitter du på riktigt och tror att detta inte är Esbjörns bud? Att Binninge hittar på detta?
Skojar du! Binninge har ljugit konstant i denna affär.
2021-03-23, 16:47
Medlem
Citat:

Var ska vi börja? Husvärderingen som sa 2 miljoner mer och som skulle skickas in. Var tog den vägen?
Hans trovärdighet är inte speciellt hög. Knappt ens låg..
2021-03-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Skojar du! Binninge har ljugit konstant i denna affär.

Källa på när han ljugit och vad han ljugit om, tack.

Och igen, tror du på riktigt att han ljuger om vad Esbjörns bud till förlikningen är?
2021-03-23, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
Hon hade kunnat visa upp samtliga turer i ärendet utan att skämmas.
Du måste vara så in i helvete korkad.
Men lägg du ut alla handlingar angående dina föräldrars husköp (för jag gissar att du bor i ditt pojkrum fortfarande). låneansökan, lagfarter, kontrakt, med mera. För det är ju alltid av allmänintresse.

Ebba har visat precis allt - men inte för dig. För det har du absolut inte med att göra. Lika lite som alla på FB har något med dina föräldrars husköp att göra.
2021-03-23, 16:58
Medlem
Citat:

Och igen, tror du på riktigt att han ljuger om vad Esbjörns bud till förlikningen är?
Jag tvivlar på att du skulle kunna ta till dig alla lögner även om jag gjorde en lista med källhänvisningar. Men vi kan väl ta den om värderingsinstitutet som sagt att EB betalade 2 miljoner för lite.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/jBO4V0/varderingsinstitut-kopplas-in-i-ebba-buschs-hustvist

eller att det var klart vem som skulle ta över efter Binninge:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9OoRKr/forvirring-om-vem-som-ar-esbjorns-ombud-det-ar-bisarrt

Jag tror absolut att han har ljugit om Esbjörns ”bud”.
2021-03-23, 17:00
Medlem
Citat:

Du kan få ett till som är betydligt färskare. Han skulle skicka underlag för ett nytt ombud för nån vecka sedan. Det blev sedan nästa klart. Inte lång tid därefter meddelade det påtänkta offret, förlåt ombudet, att han avsa sig detta.
Du menar att han inte ljög om detta?
2021-03-23, 17:32
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Enligt Binninges intervju med tv 4 innefattar Esbjörns bud Ebbas SAMTLIGA kostnader, samt extra pengar bara hon låter honom behålla sin gård.

https://www.tv4.se/artikel/38WZNKsyRJ1Wsz2r09WO8D/just-nu-esbjoern-tackar-nej-till-partiledarens-hoegre-bud

Det var ju inte så frikostigt i det du citerade.
2021-03-23, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Precis - det är ju det... Men varför i helvete gör du då inte det utan bara hittar på att Esbjörns hus är det mest eftertraktade?
Jag säger det igen - DU HAR FEL. Mest eftertraktade är småhus/villor i Malmö vilket också betyder att de har den största prisstegringen i landet.

Även fritidshus i Uppsala är eftertraktade:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8mg2EE/priserna-pa-fritidshus-skjuter-i-hojden
2021-03-23, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Du måste vara så in i helvete korkad.
Men lägg du ut alla handlingar angående dina föräldrars husköp (för jag gissar att du bor i ditt pojkrum fortfarande). låneansökan, lagfarter, kontrakt, med mera. För det är ju alltid av allmänintresse.

Ebba har visat precis allt - men inte för dig. För det har du absolut inte med att göra. Lika lite som alla på FB har något med dina föräldrars husköp att göra.

Du verkar något irriterad!

Ebba har kanske visat precis allt för dig o det förklarar ditt infantila beteende i att försvara din husgud Ebba.

Som vanligt så läser ni i Ebba-klanen inte hela inlägget utan plockar ut en liten del som ni kan spy på o sedan aggressivt gå till personangrepp.

Vad mina sedan mer än 30 år avlidna föräldrars husaffärer har att göra i tråden om Ebbas fastighetsfusk förstår varken jag eller övriga vid sina sinnens fulla bruk!

Ebba får kanske visa alla precis allt i tinget! Då har du inte ensamrätt längre!
Senast redigerad av Freducation 2021-03-23 kl. 18:01.
2021-03-23, 18:01
Medlem
Citat:

Källa på när Ebba ljugit och vad hon ljugit om, tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in