2021-03-21, 19:47
Medlem
Jävligt tändande för en kille att veta att tjejen har en butt plug i röven, jag går i allafall igång på det rejält. Men hur är det med tjejen? Är det tändande för dem också, eller en lång jävla pina i väntan på sexet?
Citera
2021-03-21, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaleAndDry
Jävligt tändande för en kille att veta att tjejen har en butt plug i röven, jag går i allafall igång på det rejält. Men hur är det med tjejen? Är det tändande för dem också, eller en lång jävla pina i väntan på sexet?
Tjejer är olika, inte en enhetlig grupp. De som gillar analsex har jag satt många pluggar i, ja.
Citera
2021-03-21, 19:53
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaleAndDry

Vissa gillar det vissa inte hur svårt ska det va
Citera
2021-03-21, 20:34
Medlem
Deckard-Cains avatar
Alla gillar olika... storlekar på pluggen
Citera
2021-03-21, 23:49
Medlem
sommarlovs avatar
Vi är alla olika, jag som man skulle äcklas om min kvinna skulle ha skräp i röven!
Citera
2021-03-22, 00:54
Medlem
duden83s avatar
Jag tror de flesta tjejer tycker att det är "a pain in the ass" att killar vill göra detta.
Butt what can you do?..
Citera
2021-03-22, 00:58
Medlem
Finns inget sätt att veta vad en kvinna tycker om det om ni inte har den konversationen öppet och ärligt. Jag skulle aldrig låta någon gå nära min rumpa o stoppa in grejer där nej tack
Citera
2021-03-22, 01:04
Avslutad
Jag hade absolut inte gillat det.
Citera
2021-03-22, 11:48
Avslutad
Olika för olika tjejer såklart.
Beror dels på hur tighta dom är i anus och dels hur bekväma de är med att ha objekt där, är dom obekväma är det lätt att spänna sig och då är det inte skönt.
Dom tjejerna jag testat med har själva tagit initiativ och då har det endast varit positiva effekter, fittan blir tightare av någon anledning.
Citera
2021-03-23, 15:14
Medlem
dengamleDs avatar
Klart alla tjejer gillar buttplugs
Citera
2021-03-23, 15:55
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jiimzy
Olika för olika tjejer såklart.
Beror dels på hur tighta dom är i anus och dels hur bekväma de är med att ha objekt där, är dom obekväma är det lätt att spänna sig och då är det inte skönt.
Dom tjejerna jag testat med har själva tagit initiativ och då har det endast varit positiva effekter, fittan blir tightare av någon anledning.

Före buttpluggens tid tryckte man upp stora päron för att tighta till musen.
Citera
2021-03-23, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Före buttpluggens tid tryckte man upp stora päron för att tighta till musen.

nä , falukorv va det

i fäbojäntan praktiserar man detta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här