Citat:
Ursprungligen postat av
2n00b4U
Hur kan du ens påstå att du inte tycker om Joe Biden? Du skriver ju mer än någon annan i den här tråden och försvarar honom hela tiden. Om jag inte hade gillat en viss offentlig person så hade ju inte jag spenderat all min lediga tid på att försvara personen på flashback.
Nej, som politik så står inte Demokrater för en politik som fungerar i längden dom heller, dock är D ett så mycket bättre alternativ för folket än vad bananrepublikanerna är, vi ser ju de senaste 4åren har den ekonomiska politiken varit inriktad på att göra 1% av folk rikare och som lagt på statsskulden.
Sen är det ingen gigantisk skillnad, men D i Sverige motsvarar de konservativa i Moderaterna.
Och det är ingen politik jag står bakom, dock hamnar inte all av D och Joe´s politik i det politiska segmentet, då Demokrater är mer flexibla och talar som vuxna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Coronaknemo
Varför babblar du konstant om något annat än besvarar de enkla frågorna du får? Du påstod att gränsproblemet inte är Bidens ansvar, jag vill veta hur det inte kan vara hans ansvar. Om den frågan är för svår testar vi en annan variant: vems ansvar är gränsproblematiken?
Det är administrationen och myndigheters ansvar, inser du försöker skapa en poäng och sen applicera det på att det tar tid att göra saker i politiker och som ett svar för nått.
Du får vackert ge det ~6månader för att lösas, dock 'r jag rätt över5tygad om att President Joe Biden fixar upp problemet i hand rätt bra tills dess.
Joe har faktiskt erfarenhet av att sänka invandringen helt utan murar innan, så jag är säker på att de kommer fram till lösningar som gör det bättre.
Dock ditt sätt och argumentera fungerar inte, för det enda du berättar att du inte förstår hur saker och ting går till.
Att inte gilla för mig, är inget svartvitt begrepp.
Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Låt oss låtsas att det stämmer, varför ens benämna den vid deras namn? Varför inte kalla det "Office of the 46th President" eller liknande? Nej, enkom hyckleri, som vanligt!
Nope, hyckleriet återfinns bara i din hjärna och svart och vitt är inte ett argument.
Men skoj att du berättar att du är selektiv, inte för att någon här inte redan visste om.