Hehe, kan tänka mig att rasta-farmors diet hemma i Karasuando (eller vars fan hon bor?) bara består av Billys Pizza, folköl, Gorbys och givetvis Bullens Pilsnerkorv som hon värmer upp direkt i burken på byns skitigaste spis.
svårt att laga mat när man kan råka välta askkoppen över hela spisen
Gamnacken kan ta med sig Alex också, somnar när jag tittar på honom
Lugn nu, ta det lite lugnt med nya personer. De kan ju visa sig vara lika galna som han Filip eller vad han hette som kom in förra året och gjorde kaos.
Jajamän! Det var något i samband med att de pratade om ifall det kommer fler jokrar. Att det inte borde gå nu för de/den har ingen chans att komma till final, sitter säkert max 1,5 vecka för det har hon läst på flashback, typ så.
Men sa hon att det som står på Flashback är en lögn? för isf har hon sjunkit i mina ögon, alla vet att det som står på Flashback är sanning det har man med modersmjölken
Lugn nu, ta det lite lugnt med nya personer. De kan ju visa sig vara lika galna som han Filip eller vad han hette som kom in förra året och gjorde kaos.
Men sa hon att det som står på Flashback är en lögn? för isf har hon sjunkit i mina ögon, alla vet att det som står på Flashback är sanning det har med modersmjölken
Hahaha, ja, det sa hon. Kanske inte ordet lögn men "det är inte sant, det vet alla" eller något i den stilen.
Ja, inte ens gått ett dygn sen cRaZY Ponne lämnade, låt alla få hämta sig en smula innan nästa kaozperson tar plats!