2021-03-23, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sjukt bra låt!

Vad fan är konceptet? Vad ska ske kl 01?

Vadå? Nu har jag missat? Ser på "veckofinalen" i efterskott Du menar att dom forts är vakna? :O
2021-03-23, 01:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Blir så trött på inflyttade bonnläppar som rollspelar som "äkta stockholmare". De kan stå och snacka med hembyn i telefon på sin äkta, härliga östgötska, älvdalsmål, gotländska eller vad det nu är.
Sedan avslutar de samtalet, går fram till bardisken och snackar plötsligt som Åke Söderblom i nån gammal pilsnerfilm.

PATETISKT!!!

Det är till 90% dessa töntar som ger oss infödda stockholmare dåligt rykte.

MVH/Gnomegirl.

JAAAA! Så in i helvete störigt!
2021-03-23, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Exakt min känsla. Fucking wolf? Vad sker?

Så jävla pinsamt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Planerar han ett terrordåd?

Ring polisen nu.

Hahahaha. Skrattade högt. Han gjorde en peace out och drog
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Adrian kommer ut som gay ikväll 😱

Njäe. Snarare "asexuell"?
2021-03-23, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
PS. Du är ju inte alls random, du är topp 3 av mina favoriter här <3 hihi.

Nej men, du! <3<3
2021-03-23, 01:09
Medlem
Emelie kommer våldta en nykter AD inatt. SPIK
2021-03-23, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja precis. Han sa finare ord om Ponne innan dess också. Tror hon hörde så nu hoppas jag meddelandet från familj och vänner gör att hon släpper honom en gång för alla.

Ja, det var duktigt patetiskt. Vem VILL älta i problem men problem ingår i livet. De kommer de går. Han är ju så långt ifrån en i gruppen så det nästan är pinsamt. Han kan åka hem nästa gång, eller vänta, Pedram ut först.

Joel spelar att han är så full, vad håller han på med nu? Han tar inte ett snedsteg och blicken är fast.

Ja håller med dig. Inget ont om Simon så, men han ser Steph som en sängvärmare och hon ser det som mer
2021-03-23, 01:10
Medlem
Blaisens avatar
Men Ser De Inte Att Han Spelar???
2021-03-23, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så jävla pinsamt

Jag satt med munnen öppen och trodde det var ett peppningstal till någon som just skulle gå en boxningsmatch i ringen
Medlem
Jag ser att Joel har en likadan fylle-psykos som när han försökte hoppa sönder ballongerna för någon vecka sen och skrek ”DÖ DÅ!!”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Blir så trött på inflyttade bonnläppar som rollspelar som "äkta stockholmare". De kan stå och snacka med hembyn i telefon på sin äkta, härliga östgötska, älvdalsmål, gotländska eller vad det nu är.
Sedan avslutar de samtalet, går fram till bardisken och snackar plötsligt som Åke Söderblom i nån gammal pilsnerfilm.

PATETISKT!!!

Det är till 90% dessa töntar som ger oss infödda stockholmare dåligt rykte.

MVH/Gnomegirl.

Hmm, jag blir trött på Stockholmare som på allvar tror att vettiga människor skulle vilja dölja sin härkomst, genom att "rollspela på att vara från Stockholm".
Tvärtom idag väl? "Bättre" / mer intressant att ha en dialekt. Äsch skiter egentligen i vilket men tror du har fel i denna fråga faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in