2021-03-23, 00:46
Medlem
haha simon kommer ut å bara i know Im a bad guy
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.

Låter säkert absurt, men BB i år.. det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.

Lite smått random kommer jag här, hej hej, vill bara skicka en famn full av hjärtan raka vägen till dig. PUSS
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Zappade förbi sovrum 1 och Pedram deppat ihop på sängen. Jaha....

vad fan har han druckit? ingen som är i närheten av o va lika full
2021-03-23, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är nog pga att hon fattar att det är mer från Stephs sida eftersom hon grinar och deeptalkar med Simon varje fest om känslor så vill hon väl gardera sig från eventuella frågor från tittarna. Emelie är ju BB- och konspirationsexpert.

Haha exakt dit jag ville komma. Dock vet jag inte om Emelie uppfattat deras deep talk då hon ofta har sitt going on eller lagt sig
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej vad sjutton...
Dags dra ur kontakten och komma sängen..
Grodan innan du hoppar över till natt bladet ditt så PM om vad som händer från nu
Yep Putte min sköne vän. Jag börjar också blunda nu när katten är omslingrad runt halsen och spinner. Gäsp. Måste se var Officeren hamnar om jag orkar. Bianca är säkert också på spänn nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
jo klart men känns som madde hade delat saliv med alla tjejer i huset inkl katti innan hon gjorde det med simon, kan ha fel dock! youll never know
Känns ju som att Simon är ”bättre” att hångla med än Judith. Hade sytt igen munnen och jag närmat mig henne. Fittan med för att självhatet ska kännas lite extra.
Medlem
Adrian och tanja verkar ha något
2021-03-23, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Zappade förbi sovrum 1 och Pedram deppat ihop på sängen. Jaha....

Han testar väl Tanja. Han vill KNOLLA!

Han kommer va grinig på Tanja sen 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
vad fan har han druckit? ingen som är i närheten av o va lika full

Så här är han ju ofta på måndagar Kanske vill ha support men ingen kom.
Medlem
Ridnes avatar
Kan trubadurtönten bara sjunga sig själv ur huset genom nödutgången tack? Vill inte höra en ton till av hans kassa låt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Han testar väl Tanja. Han vill KNOLLA!

Han kommer va grinig på Tanja sen 😅

Han testar alla kanske ? Men ingen kommit än.
2021-03-23, 00:49
Medlem
Adrian hade valt Tanja över Madde och Emelie alla dagar i veckan sådär mycket uppmärksmanhet har han inte gett någon haha. Tanja är hans svagpunkt !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in