2021-03-23, 00:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kanske kan skicka in en Stridsfordon 90 genom dörren på utegården och släpa ut henne därifrån.

Hahaha. Fan jag flabbar hårt Ketchup.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Adrian kan spelet. Jagar man så springer de. Man låter de jaga dig istället.

Det är ju samma sak omvänt. En tjej som dissar, då jagar killen. The fun is in the chase som vissa påstår.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Plockas nattmackor och städartiklarna fram strax?
Kanske dags att knyta säcken och nanna kudde efter detta begravningstal.
Man kan ju förfan tro att någon dött.

Hoppas man vaknar till glada nyheter imorgon över att Emelie fått snaska kotte inatt.
Eller amo Pedrams små simmare fått simma fritt i bassängen efter ett rejält dunk mot Trubbelkrysset.
Simons lillprins verkar förseglad med kyskhetsbälte, så där har Stephanie och vi tittare noll att kamma hem.
2021-03-23, 00:29
Medlem
Är Pontus här och läser än då tror vi? Han sa ju så kaxigt tidigare idag att han skulle läsa allt här. WELCOME
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Muahaha. Freddie Mercury är klockrent. En riktig jävla vessla. Officern hade redan avfyrat om inte för dessa två. MI6 måste få bort dom.
MI6 är på g för neutralisera FI för officeren....
Man ser hon vill Emelie närmre och närmre samt använder Steffy som en decoy för vad som sak komma...
Medlem
Pedram är i sin egna värld måste va skönt vill också vara så full. Tänk er vad skönt o kunna zoona ut när nardos pratar så mycket.
2021-03-23, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är ju samma sak omvänt. En tjej som dissar, då jagar killen. The fun is in the chase som vissa påstår.

Ja Emelie spelar ju definitivt också spelet, vilket hon i princip sagt sedan andra dagen Adrian kom. Även om hon kanske inte ser det som spel?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är Pontus här och läser än då tror vi? Han sa ju så kaxigt tidigare idag att han skulle läsa allt här. WELCOME

tror pontus doppar penis i blöt han har ej tid för flashback inatt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
MI6 är på g för neutralisera FI för officeren....
Man ser hon vill Emelie närmre och närmre samt använder Steffy som en decoy för vad som sak komma...
Hehe. Fan kan snart inte skratta mer. Helvete alltså. Haha.
Medlem
Men HERREGUD SÅ UNDERHÅLLANDE kan BB sätta på Barbie Girl och skicka in sprit eller något så denna begravning får ett slut
2021-03-23, 00:31
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.

Låter säkert absurt, men BB i år.. det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.

Jag skickar styrka och kramar till dig OscarOrso! ❤️
Jag har och kommer alltid vara snäll mot dig och du skriver alltid så bra saker jag kan stryka under på här i tråden! 🙏

Jag mår också hemskt och är i sorg, inte över ett dödsfall men över något annat som tagit slut. Så jag känner igen mig i det du skriver för jag flyr också den jobbiga verkligheten med big brother och med att ha sällskap med personer i tråden. Kramar till dig!
2021-03-23, 00:31
Medlem
Till minne av Pontus och hans rosa halsband https://imgur.com/oDXJBgi
May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true
You walk a lonely road
Oh, how far you are from home

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto