Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.
Låter säkert absurt, men det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.
Jag måste gå och lägga mig nu men snälla håll koll på AD och Emelie!!
AD verkar vilja bli full ikväll. Han tar varje chans han får att dricka. Snart blir officern full.
Och Emelie är kåt som aldrig förr på AD!
1. Ställde sig strategiskt mellan honom och Madde
2. Gick efter honom till badrummet och kollade sig lite i spegel. A la Therese. Sen väntade hon på honom utanför badrummet tills Joel kom springandes och föreslog att de skulle skrämma honom.
3. Emelie erbjöd sig att måla Adrians ansikte men han sa nej. Så Emelie tjatade sig till det
4. Adrian kunde sate sig en bra bit ifrån Emelie på soffan så Emelie sprang fram till honom och satte sig bredvid honom på trappan för hon fick ej plats på soffan.
5. Emelie ville bikta sig med AD men han sa att han redan hade gjort det med Alex och nekade henne igen
Tror det kommer hända något ikväll. Antingen kommer Emelie göra bort sig totalt. Eller så kommer alkoholen få officern att gå ur tjänst och ge vika för Emelie ikväll.
Snälla håll mig uppdaterad🙏🏼
Kan ni inte göra en egen tråd för detta spektakel istället om det nu är så himla intressant? Varannat inlägg här handlar ju om vem Adrian eventuellt hade slängt en blick på..
Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.
Låter säkert absurt, men det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.
Tråkigt att höra. Beklagar!
Gillar också tråden här! Vi får se till att hålla uppe roligheten i tråden