2021-03-23, 00:16
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.

Låter säkert absurt, men det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.

Beklar från djupet av mitt hjärta! <3
Medlem
Nu talar pedram från hjärtat på fyllan fina ord till Pontus 100% genuint.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha såg henne glida förbi i den grå mjukisbrallan precis efter jag skrivit inlägget! Skönt att se att hon lever, tantaluren.

Hon lever ju för tusan ett ganska bra liv nu tror jag Tom börjat bli irriterad haha
2021-03-23, 00:17
Medlem
Det här är som fikat efter en begravning
Medlem
Då var det sektmöte om den döde Pontus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Frida Skoglund moment in the house 🤮

HAHAHAHA kopplade det precis fan vad lika om är.. vafan judith måste vara relaterad till frida
Medlem
Men ugh, var man inte deprimerad innan blir man det av begravningsstämningen nu.

Lägger ner och går och lägger mig innan jag får för mig att hoppa ut genom fönstret och skrika EEEYYYYY i fallet.

På återseende (kanske)!
Medlem
punkindrublics avatar
Har Ponne just avlidit??
2021-03-23, 00:18
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Jag måste gå och lägga mig nu men snälla håll koll på AD och Emelie!!

AD verkar vilja bli full ikväll. Han tar varje chans han får att dricka. Snart blir officern full.

Och Emelie är kåt som aldrig förr på AD!
1. Ställde sig strategiskt mellan honom och Madde
2. Gick efter honom till badrummet och kollade sig lite i spegel. A la Therese. Sen väntade hon på honom utanför badrummet tills Joel kom springandes och föreslog att de skulle skrämma honom.
3. Emelie erbjöd sig att måla Adrians ansikte men han sa nej. Så Emelie tjatade sig till det
4. Adrian kunde sate sig en bra bit ifrån Emelie på soffan så Emelie sprang fram till honom och satte sig bredvid honom på trappan för hon fick ej plats på soffan.
5. Emelie ville bikta sig med AD men han sa att han redan hade gjort det med Alex och nekade henne igen

Tror det kommer hända något ikväll. Antingen kommer Emelie göra bort sig totalt. Eller så kommer alkoholen få officern att gå ur tjänst och ge vika för Emelie ikväll.

Snälla håll mig uppdaterad🙏🏼

Kan ni inte göra en egen tråd för detta spektakel istället om det nu är så himla intressant? Varannat inlägg här handlar ju om vem Adrian eventuellt hade slängt en blick på..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punkindrublic
Har Ponne just avlidit??

Ja. Men blev censur så vi fick ej se.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det här är som fikat efter en begravning

Eller hur! De vet hur man effektivt dödar en fest!

Nardos missar inte ett tillfälle till en JÄVLA MONOLOG!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.

Låter säkert absurt, men det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.

Tråkigt att höra. Beklagar!

Gillar också tråden här! Vi får se till att hålla uppe roligheten i tråden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in