2021-03-22, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Ja det är helt sanslöst. Lite läskigt faktiskt. Hon kommer dock förlora på att svansa efter honom så mycket. Inga kommer ju rädda Emelie i tävlingar osv.

Hon ger alla killar där falska förhoppningar. Så jo jag tror garanterat att Alex kommer rädda henne ihopp om att få doppa. Men det kommer han inte för hon spelar spelet så BRAAAA med dom!
2021-03-22, 23:45
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Alex snälla sluta sjung vi har fattat att du kan sjunga..

Fast skulle han ens komma förbi idoljuryns uttagningsprocess? I think njet...
2021-03-22, 23:46
Medlem
punkindrublics avatar
Natdos knip igen din jävla käft förihelvete!!!
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Bara jag som uppfattar det som att det gick extra snabbt för de att glömma Ponne? Brukar ju lixom vara mycket mer nedstämd stämning o längre de tidigare finalerna? Eller inbillar jag mig?🤔

Tycker dom deppade ganska sålänge denna gång. Pontus borde ha varit kvar, Steph hade kunnat åkt ut istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men gölle, tack! Ja, har tappat BB och tråden lite.

Och känner lite nu att det kanske var ett mindre bra beslut att göra comeback när jag lider av årets grövsta PMS och vill skälla på ALLT och ALLA som kommer i min jävla väg, men samtidigt skönt att få ut lite aggressioner.

Slut på liven för idag för min del, får se hur lång tid det tar tills jag återupptar skiten nästa gång.

Fattar Därför kan det vara bra att kliva in i tråden ibland kanske haha. Klokt beslut för nu ändå men kom tillbaka bara
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Officeren måste nu vara stenhård och det finns inte en tillstymmelse av hybris trots alla entusiastiska kommentarer som omgivningen nu skjuter mot honom. Han byter inte min. Kall. Fast blick. Genève har kallat. Nu är han i tjänst. Timmen kanske är kommen.
Man ser officeren börjar vekna Grodan av Emelie han försöker stålsätta sig men i afton verkar han tagit av sig uniformen, I afton är han CIVIL vår officer en afton av infiltration och se om Emelie har ngn viktig info iafton =
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Får stress utav hur mycket Emelie följer efter Adrian. Ge killen lite spaaaaace

Tycker Madde är 10 x värre?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Officeren måste nu vara stenhård och det finns inte en tillstymmelse av hybris trots alla entusiastiska kommentarer som omgivningen nu skjuter mot honom. Han byter inte min. Kall. Fast blick. Genève har kallat. Nu är han i tjänst. Timmen kanske är kommen.

Men hörru grodan...vad tror du om Tanja och Officeren skulle hooka då?
Princess Tanja skulle behöva en sådan Gentleman och officer, eller hur 😍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej Judith dricker alkohol och sen kommer det spåra..

Istället för varningar så borde hon fått alkoholförbud under hela vistelsen i huset, att hon lixom åker ut om hon dricker!😅 Hade varit kul att se henne tappa det till slut..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Är inte hon Kristen?

Kanske hon är iofs.
2021-03-22, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Bara jag som uppfattar det som att det gick extra snabbt för de att glömma Ponne? Brukar ju lixom vara mycket mer nedstämd stämning o längre de tidigare finalerna? Eller inbillar jag mig?🤔

Inte så konstigt. Han var bara väl bara en sjukt irriterande, svettluktande och skrikande idiot. Klart att ingen därinne säger vad dom EGENTLIGEN tycker om varandra rakt ut; med rädsla att förlora röster pga ev fans till den dom isåfall förolämpar..
2021-03-22, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Fast skulle han ens komma förbi idoljuryns uttagningsprocess? I think njet...

Haha han har ju berättat att han sökte något år men inte kom långt. Någon programledare på Idol hade sänkt honom har glömt bort vem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in