2021-03-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Han har dissat Nardos och hyllat Emelie, vad dillar du om?
Driver du?? Han älskar ju Nardos som om det inte fanns någon morgondag!! Den enda han genuint hatar är Pontus och på andra plats Simon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Lät som att han kommer ta upp låtsasbråket från igår kväll
Ja, jag tror inte han kommer att ta upp Joel och Nardos dock. Kanske Judiths reaktion, alla dom tre Pedram, Judith och Ponne som fick det att handla om att det är synd om dom när resten hade kul.
Medlem
DyslexiKungens avatar
Inte för att vara en sån, men visst är årets Big Brother en av de sämsta genom alla tider, nu har inte jag följt detta sen Bill Cosby lämnade huset, men Sami förra året var ju en skön snubbe, sen Gynning och Oliver Paris samt Adam Allsing, nu känns det att programmet är bara jobbigt att följa.👌
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan måste ge de cred för hur bra de klippte ihop det haha, trodde det skulle bli skit faktiskt.

Tyckte Joels del var bäst, otippat nog.

Håller med. Joels del i videon var helt klart bäst.
2021-03-22, 21:19
Medlem
Citat:
Fan måste ge de cred för hur bra de klippte ihop det haha, trodde det skulle bli skit faktiskt.

Joels del var helt klart bäst synkad.
2021-03-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har inte kollat varken programmet eller tråden sedan förra veckan. Är det fortfarande Pontus vi vill ha ut eller har ni fått psykos och börjat gilla honom?
Älskar Pontus! Tror och hoppas att fler kommer fatta bara han blir kvar (fast med största sannolikhet så ryker han i afton så det spelar eg ingen roll).
2021-03-22, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ja, jag tror inte han kommer att ta upp Joel och Nardos dock. Kanske Judiths reaktion, alla dom tre Pedram, Judith och Ponne som fick det att handla om att det är synd om dom när resten hade kul.

Japp, det lär bli någon form av vinkling o favorisering som vabligt tror jag. Men vem vet. Han kanske överraskar oss 🤔
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:

+1
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Inte för att vara en sån, men visst är årets Big Brother en av de sämsta genom alla tider, nu har inte jag följt detta sen Bill Cosby lämnade huset, men Sami förra året var ju en skön snubbe, sen Gynning och Oliver Paris samt Adam Allsing, nu känns det att programmet är bara jobbigt att följa.👌
Det kommer alltid vara kasst när TV4 har det. Om de har det nästa år igen så ska jag spränga TV4.
Medlem
Min röst försvann!!!!
Medlem
missismisters avatar
Kan man se programmet (studio/live) nu? Fattar inte hur de funkar.. Eller sänds det imorgon??
2021-03-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Kan man se programmet (studio/live) nu? Fattar inte hur de funkar.. Eller sänds det imorgon??

ja på c more kan du se studion inte samma som liven

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in