2021-03-22, 19:51
Medlem
Crapmagics avatar
Ett riktigt västerländskt fiskepö får dom i pris, när det konsekvent borde varit en pinne med en fiskelina
2021-03-22, 19:52
Medlem
exoticspices avatar
Kul med omväxling, att det är i Sverige istället för Söderhavet.

Förstår inte vitsen med att dom har en mullvad, Alexander. Hur kul är det att först vara i "fel" lag för att sedan komma in i "rätt" lag och komma in i det gänget. Han ska försöka hitta på grejor för att förstöra så mycket som möjligt. Det går ju inte att förstöra hur mycket som helst för att inte laget börjar undra vad han sysslar med.

Han fick veta det av Anders första dagen i smyg i skogen, eller visste han det redan innan dom kom till ön?
2021-03-22, 19:52
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Håller med, men vad ska de göra? De får ju liksom inte vara utanför sverihe

Man kunde ha väntat på "bättre tider". Ungefär som att OS i Tokyo sköts upp ett år.

Istället chansade TV4 och Mastiff på att upprätthålla intresset för Robinson med en säsong förlagd till Haparanda skärgård.

Det visar sig om det blir en tittarsuccé eller inte. Från min synvinkel är det inte det. Vill jag se svensk vildmark i regn kan jag gå runt knuten.
2021-03-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violaa
Finns ett avsnitt av ”alla våra ligg” podden där dom intervjuar henne, där berättar hon om sitt könsbyte och att de opererat henne så trång så hon hellre tar den i tvåan tydligen.

Avsnitt 145: som alla andra tjejer
2021-03-22, 19:54
Medlem
Crapmagics avatar
Tovan borde tvingas brottas med en karl
2021-03-22, 19:55
Medlem
Wads avatar
Orättvist att matcha en kille mot en tjej i en styrketävling.
2021-03-22, 19:56
Medlem
Crapmagics avatar
Äter manliga strippan Elias turkisk eller grekisk yoghurt? tror ni
2021-03-22, 19:57
Medlem
Mycket gnäll om att det är i Sverige. Jag tycker det ger en ny dimension. Kräver mer av deltagarna fysiskt och psykiskt.

För övrigt ser ju Anders för jävlig ut. Varför är han så röd i ögonen?
2021-03-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Kul med omväxling, att det är i Sverige istället för Söderhavet.

Förstår inte vitsen med att dom har en mullvad, Alexander. Hur kul är det att först vara i "fel" lag för att sedan komma in i "rätt" lag och komma in i det gänget. Han ska försöka hitta på grejor för att förstöra så mycket som möjligt. Det går ju inte att förstöra hur mycket som helst för att inte laget börjar undra vad han sysslar med.

Han fick veta det av Anders första dagen i smyg i skogen, eller visste han det redan innan dom kom till ön?
Nej, och dessutom är de bara mullvader i en vecka (fram tills första örådet).
2021-03-22, 20:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Håller med, men vad ska de göra? De får ju liksom inte vara utanför sverihe

Skjutit upp det tills de kan vara på Fiji igen som USA gjorde. Detta känns mest som en vuxen version av Wild Kids.
2021-03-22, 20:10
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Nej, och dessutom är de bara mullvader i en vecka (fram tills första örådet).
Jo, jag vet att det bara är en vecka. Men det är ändå rätt många dagar för att låtsas att inte klara av tävlingarna. Hur långsamt ska man springa för att inte vinna t.ex. för att det inte ska bli misstänkt. Han är ju inte direkt spinkig. Alla kämpar för ju för sitt lag.

Det kommer säkert fram senare och då blir det spännande att höra vad laget tycker.....
2021-03-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jo, jag vet att det bara är en vecka. Men det är ändå rätt många dagar för att låtsas att inte klara av tävlingarna. Hur långsamt ska man springa för att inte vinna t.ex. för att det inte ska bli misstänkt. Han är ju inte direkt spinkig. Alla kämpar för ju för sitt lag.

Det kommer säkert fram senare och då blir det spännande att höra vad laget tycker.....
Efteråt ja... men hur mycket hinner de påverka sina mullvadslag innan de är klara? Det är liksom meningslöst att anstränga sig för att göra dåligt ifrån sig.
Senast redigerad av Heymid 2021-03-22 kl. 20:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in