2021-03-22, 19:38
Bannlyst
Ut med Pontus!!!!!!
2021-03-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Efter din senaste kommentar var jag tvungen att läsa på om homosexualitet i Europa. Din analys grundar sig faktiskt i okunskap. Polen är faktiskt det enda landet i Europa där homosexualitet aldrig varit kriminellt. Det enda. Sug på den kagay
Fel, en tredjedel av landet räknas nu hbtq fria zoner. Sök på polen homohat
Senast redigerad av nisse088 2021-03-22 kl. 19:40.
2021-03-22, 19:39
Medlem
Skulle faktiskt inte förvåna mig om Tanja åker, känns som folk har alltingen röstat på Steph eller Pontus och tänkt att Tanja klarar sig
2021-03-22, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Skulle faktiskt inte förvåna mig om Tanja åker, känns som folk har alltingen röstat på Steph eller Pontus och tänkt att Tanja klarar sig

Kul att se Judiths reaktion i så fall.
2021-03-22, 19:41
Avstängd
Citat:

inte en chans tanja har tillräckligt med stöd att hon klarar sig även om hela flashback facebook discord och instagram inte lägger en röst på henne
2021-03-22, 19:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Fel, en tredjedel i landet är nu hbtq fria zoner.
Hehe. Jag snackar historia nu Nisse. 1000 år. Delstater sätter säkert sina egna regler precis som andra länder på kontinenten. Vi snackar författning nu Nisse
Medlem
Citat:

Jorå, oron gnager i min arma själ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Efter din senaste kommentar var jag tvungen att läsa på om homosexualitet i Europa. Din analys grundar sig faktiskt i okunskap. Polen är faktiskt det enda landet i Europa där homosexualitet aldrig varit kriminellt. Det enda. Sug på den kagay
Alla följande artiklar är från året 2021:
https://www.abc.net.au/news/2021-02-11/hate-crime-violence-feared-in-polish-lgbt-free-zones/13142918
https://www.politico.eu/article/french-minister-clement-beaune-calls-for-infringement-procedure-poland-lbgt-free-zones/
https://edition.cnn.com/interactive/2020/10/world/lgbt-free-poland-intl-scli-cnnphotos/
https://balkaninsight.com/2020/02/25/a-third-of-poland-declared-lgbt-free-zone/
Poland's "LGBT-free zones" — nearly 100 regions, towns and cities that have passed anti-gay resolutions — could encourage hate crimes and spur violence, according to a human rights body.

Key points:
A THIRD OF POLAND DECLARED ‘LGBT-FREE ZONE’
Almost 100 local authorities have passed resolutions opposing LGBT ideology or have signed a "family charter"
Advocates say creating the LGBT-free zones has led to violence and attacks on two pride marches
In response, Norway has suspended millions in funding to some of the regions in Poland where the zones are in effect
The European Union has also criticised the zones, which began appearing in 2019 when Poland's nationalist Government started campaigning against the rights of lesbian, gay, bisexual and transgender people.

Hade du någonting mer att tilläga?
2021-03-22, 19:43
Medlem
Tanja och Pontus, de enda rockstjärnorna i huset! Älskar på riktigt deras stil ikväll! (Tanja iaf när det kommer till hår och make, men det är så fucking svårslaget att det räcker. Ponne hela rasket).
2021-03-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
inte en chans tanja har tillräckligt med stöd att hon klarar sig även om hela flashback facebook discord och instagram inte lägger en röst på henne

Förhoppningsvis är det så, om det är någon av dessa tre man inte vill ska åka ut så är det Tanja
2021-03-22, 19:44
Avstängd
Citat:
Förhoppningsvis är det så, om det är någon av dessa tre man inte vill ska åka ut så är det Tanja

du behöver inte vara orolig det är så
2021-03-22, 19:44
Medlem
Citat:
Jag tror Tanja står närmare miljonen redan än vad Sami gjorde på självaste finaldagen för ett år sedan to be honest.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in