2021-03-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Hon är förmodligen den som skulle ta lättast på det men det har luktat Pontus om det hela veckan, tror inte på en sån storskräll ikväll.

Det var inte många som trodde att Tess skulle lämna heller
2021-03-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
OM någon åker ikväll, så tror jag faktiskt det blir Tanja. Som jag skrivit tidigare. Små tjejer och säkert en del lite äldre kvinnor vill se utvecklingen mellan Simon och Steffi. Och Pontus är ju med dom två och Simons bästa vän därinne

Håller med ditt resonemang fast tror så här: den första som sitter säkert i oberoende följd är....Tanja. fast hon får så.klart 70% av rösterna för att göra det mer "spännande" så sätter man steff mot Pontus. Där Pontus åker ut.
2021-03-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Sedan AD klev in i huset så har han spenderat 90% av tiden med följande 3 personer i huset: Nardos, Emelie och Joel. Det måste finnas någon anledning bakom detta. Han kunde lika gärna klickat och hängt med "storfavoriterna" Tanja, Judith, Simon eller hans "bro" Pedram om det var av strategiska skäl. Han är kär i någon av de är jag 100% övertygad om, frågar är VEM AV DE 3?
Det vet vi ju redan , jag gissar på Joel som svaret på din fråga.
2021-03-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Naah, det tror inte jag. Rätt så säker på att Tanja kommer vinna allt. Men vi får se

Vinna allt?! det var starka ord. Ja då får Adrian lämna snart då för att dom andra ska ha en chans
2021-03-22, 19:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Gjorde lumpen i ett år, men har ändå ingen som helst förståelse varför en del tycker det är så satans provocerande om nån här mössa/keps inomhus??
Varför orkar nån ens bli upprörd över en sån satans skitgrej?
Det är bara en mössjävel, inte en bajsklump!

Haha, skrattade högt för mig själv när jag fick en bild av att deltagarna helt plötsligt börja packa bajs på sina huvuden.

Kanske för att jag nyss läste i aftonbladet att en tjej i paradise hotell gick i sömnen och satte sig på huk och bajsade ner golvet och sina fötter.
2021-03-22, 19:15
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ända anledningen till varför jag vill ha kvar Pontus är för att veta vad black magic är...
samma här
2021-03-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
heklvete vad lack nardos blev. Så nu ska simon visa tacksamhetskull till rosa sovrummet för att dem räddade honom sist

dra åt helvete hela rosa

Så sjukt att hålla det över huvudet på honom sådär!
2021-03-22, 19:18
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
OM någon åker ikväll, så tror jag faktiskt det blir Tanja. Som jag skrivit tidigare. Små tjejer och säkert en del lite äldre kvinnor vill se utvecklingen mellan Simon och Steffi. Och Pontus är ju med dom två och Simons bästa vän därinne

Jag gillar Tanja, men herregud vad jag hade njutit ifall hon åkte idag pga sjöodjuret Oljudith
2021-03-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Tror du har helt rätt i det. Dessutom vill han inte hamna i en sådan situation utan tjejerna som täckmantel. Det är därför han håller sig sams med tjejerna därav kommer han närmre Joel utan att bli outad alldeles för tydligt. Därför räddade han dessutom Emelie för den anledningen finns många olika anledningar mer spelmässigt men också denna rent känslomässig
Exakt!!!! och glöm inte att han är polack, de är kända för att vara super anti-gay, kolla på deras nuvarande politik som härjar i landet, regerignen som öppet disapprove homosexualitet, förbjuder gay parader, LGBT free zones runt hela landet. Det är en skam att vara gay i deras kultur så det är förmodligen inte lätt för honom att bara komma ut (om det är nu fallet att han är gay/bi). Förlåt men vilken tjej skulle cheat on someone like AD och sedan dumpa honom? Det finns ingen chans i världen att en tjej skulle DUMPA någon som är så felfri som AD?
Senast redigerad av kagay1 2021-03-22 kl. 19:21.
Medlem
Chandler Bings avatar
Ljudith är så himla kär i Tanja. Det blir ju pinsamt att se hur hon håller på
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Sedan AD klev in i huset så har han spenderat 90% av tiden med följande 3 personer i huset: Nardos, Emelie och Joel. Det måste finnas någon anledning bakom detta. Han kunde lika gärna klickat och hängt med "storfavoriterna" Tanja, Judith, Simon eller hans "bro" Pedram om det var av strategiska skäl. Han är kär i någon av de är jag 100% övertygad om, frågar är VEM AV DE 3?
Emeli har känslor för han Officeren men han är inne i huset för att vinna pengarna, Men det finns en del saker som talar för att Officeren har känslor för Emelie också men han visar dem inte!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Håller med ditt resonemang fast tror så här: den första som sitter säkert i oberoende följd är....Tanja. fast hon får så.klart 70% av rösterna för att göra det mer "spännande" så sätter man steff mot Pontus. Där Pontus åker ut.

Jag tror väl egentligen inte att Tanja åker MEN att så pass många skriver att de röstar på Steffi för att få ut Pontus eller vice versa, det oroar mig ganska rejält.

”Äsch, Tanja klarar sig ändå!” Well.. inte om alla tänker så. 🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in