2021-03-22, 19:07
Medlem
Sedan AD klev in i huset så har han spenderat 90% av tiden med följande 3 personer i huset: Nardos, Emelie och Joel. Det måste finnas någon anledning bakom detta. Han kunde lika gärna klickat och hängt med "storfavoriterna" Tanja, Judith, Simon eller hans "bro" Pedram om det var av strategiska skäl. Han är kär i någon av de är jag 100% övertygad om, frågar är VEM AV DE 3?
2021-03-22, 19:08
Medlem
OM någon åker ikväll, så tror jag faktiskt det blir Tanja. Som jag skrivit tidigare. Små tjejer och säkert en del lite äldre kvinnor vill se utvecklingen mellan Simon och Steffi. Och Pontus är ju med dom två och Simons bästa vän därinne
2021-03-22, 19:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mecanicus
Det är väl vanlig hyfs att man inte bär huvudbonad inomhus?

Alla som gjort lumpen vet det.

Nu tillhör väl inte klientelet i BB den kategorin men nån jävla ordning får det väl vara?
Gjorde lumpen i ett år, men har ändå ingen som helst förståelse varför en del tycker det är så satans provocerande om nån här mössa/keps inomhus??
Varför orkar nån ens bli upprörd över en sån satans skitgrej?
Det är bara en mössjävel, inte en bajsklump!
2021-03-22, 19:10
Medlem
Alltså jag måste säga det! Madde.... fan va snygg hon är. Eller snygg. Vacker typ, naturligt vacker. Utan att vara sönderspacklad eller utklädd. Blir aldrig slampig eller bitchig i sin framtoning. Och hennes ögon och blicken. Fan va jag gillar henne. Vill bara kramas livet ut!!!
2021-03-22, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Kan bara säga att bruden som kommer in tydligen kommer från Linköping...

Synd att det inte var Lidköping så kunde hon dragit till med klassikern ”Jag har åkt ända från Lischöping å hit..”
Medlem
heklvete vad lack nardos blev. Så nu ska simon visa tacksamhetskull till rosa sovrummet för att dem räddade honom sist

dra åt helvete hela rosa
Medlem
Lokhacks avatar
På Bettings hemsida står det att Steff blev utslagen under den första elimineringen? Skumt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
OM någon åker ikväll, så tror jag faktiskt det blir Tanja. Som jag skrivit tidigare. Små tjejer och säkert en del lite äldre kvinnor vill se utvecklingen mellan Simon och Steffi. Och Pontus är ju med dom två och Simons bästa vän därinne
Inte en chans att Tanja lämnar säger jag, skulle kunna betta en tiotusing på att hon blir kvar.
2021-03-22, 19:12
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Alltså jag måste säga det! Madde.... fan va snygg hon är. Eller snygg. Vacker typ, naturligt vacker. Utan att vara sönderspacklad eller utklädd. Blir aldrig slampig eller bitchig i sin framtoning. Och hennes ögon och blicken. Fan va jag gillar henne. Vill bara kramas livet ut!!!
+1
2021-03-22, 19:12
Medlem
Citat:

Hon är förmodligen den som skulle ta lättast på det men det har luktat Pontus om det hela veckan, tror inte på en sån storskräll ikväll.
2021-03-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Inte en chans att Tanja lämnar säger jag, skulle kunna betta en tiotusing på att hon blir kvar.

Det är den känslan jag har. Tror att den trion är ganska stark ute i stugorna. Simon, Steffi och Pontus
2021-03-22, 19:13
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Naah, det tror inte jag. Rätt så säker på att Tanja kommer vinna allt. Men vi får se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in