2021-03-22, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godakakor
Kanske har ingen SETT honom duscha !
Jag har sett honom i duschen men inte duscha, det var nämligen upptaget på toan så han tog tillfället att pissa i duschen.
2021-03-22, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Tanja som nyss rökt en cigg frågar Judith om hon vill röka, en logisk fråga, för varför skulle annars Judith sitta i rökrutan?
Judith tackar nej men uppmanar Tanja till att röka en till och sitter kvar för att stirra på Tanja.
Hahaha

Men.. får gåshud. Och inte på ett bra sätt. 🥺
2021-03-22, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har också märkt det väldigt tydligt, kanske därför han inte vågar släppa in Joel på samma sätt som han gjort med Nardos för han är rädd att han kommer bli outad. De ligger aldrig i samma säng, de masserar aldrig varandra etc.
Tror du har helt rätt i det. Dessutom vill han inte hamna i en sådan situation utan tjejerna som täckmantel. Det är därför han håller sig sams med tjejerna därav kommer han närmre Joel utan att bli outad alldeles för tydligt. Därför räddade han dessutom Emelie för den anledningen finns många olika anledningar mer spelmässigt men också denna rent känslomässig
2021-03-22, 18:57
Medlem
Varför har ingen av pojkarna försökt med Madde i huset? Hon är ju överlägset sötast av tjejerna i huset, enligt mig.

Ser de andra pojkarna henne som Adrians flicka?
2021-03-22, 18:58
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Inga alls än så länge, eller möjligtvis tendenser till mobbingstyle hos Luis, men han höll ändå rätt låg profil med det och är ju heller inte kvar i huset så det är sak samma. Obs: Det lilla av mobbare jag såg i Luis är inte ens jämförbart med förra årets skara.
Ok, är med dig.👍
2021-03-22, 18:58
Medlem
Men vafan har du på dig Pontus?? Ser förjävligt ut
2021-03-22, 18:59
Medlem
Någon sett Pontus tvätta sina kläder! Rösta ut han.
Medlem
2 minuter kvar och Pontus får ta hjälp med att packa, han vill verkligen inte lämna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Omg Pontus outfit...Så CrAzY

Ah den där mössan alltså, han är MAÑANAAAA mannen!!
2021-03-22, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Nej han tror själv att han är populärast utanför huset. Han har förmodligen minst fans. Tanja ryker inte ikväll och Steffi har redan varit i den situationen. Hon borde rykt tidigare isåfall. Det står mellan Steffi och Pontus men Pontus är minst populär utanför huset. Om nu inte Steffi hoppar av. Det tror jag inte och dom har redan börjat planera för Steffis födelsedag nästa vecka så det är skumt om hon rök ikväll.

Vem fan har planerat för deras födelsedag?

Lol. Dom firade ju i huset.
2021-03-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ah den där mössan alltså, han är MAÑANAAAA mannen!!

Helt crazy mañana asså! Kaoz in tha house!
2021-03-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vem fan har planerat för deras födelsedag?

Lol. Dom firade ju i huset.
Det sägs att Katti pratade i bikten om det. Stephanie har födelsedag på torsdag. Isåfall tycker jag också det är för uppenbart vem som åker om Pontus ryker idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in