Tanja som nyss rökt en cigg frågar Judith om hon vill röka, en logisk fråga, för varför skulle annars Judith sitta i rökrutan?
Judith tackar nej men uppmanar Tanja till att röka en till och sitter kvar för att stirra på Tanja.
Hahaha
Jag har också märkt det väldigt tydligt, kanske därför han inte vågar släppa in Joel på samma sätt som han gjort med Nardos för han är rädd att han kommer bli outad. De ligger aldrig i samma säng, de masserar aldrig varandra etc.
Tror du har helt rätt i det. Dessutom vill han inte hamna i en sådan situation utan tjejerna som täckmantel. Det är därför han håller sig sams med tjejerna därav kommer han närmre Joel utan att bli outad alldeles för tydligt. Därför räddade han dessutom Emelie för den anledningen finns många olika anledningar mer spelmässigt men också denna rent känslomässig
Inga alls än så länge, eller möjligtvis tendenser till mobbingstyle hos Luis, men han höll ändå rätt låg profil med det och är ju heller inte kvar i huset så det är sak samma. Obs: Det lilla av mobbare jag såg i Luis är inte ens jämförbart med förra årets skara.
Nej han tror själv att han är populärast utanför huset. Han har förmodligen minst fans. Tanja ryker inte ikväll och Steffi har redan varit i den situationen. Hon borde rykt tidigare isåfall. Det står mellan Steffi och Pontus men Pontus är minst populär utanför huset. Om nu inte Steffi hoppar av. Det tror jag inte och dom har redan börjat planera för Steffis födelsedag nästa vecka så det är skumt om hon rök ikväll.
Det sägs att Katti pratade i bikten om det. Stephanie har födelsedag på torsdag. Isåfall tycker jag också det är för uppenbart vem som åker om Pontus ryker idag.