Citat:
Ursprungligen postat av
TruthSeeker2
Jag är så jävla besviken på flashback i år. Det är som om Amilia, Anty och resten av mobbarna från förra året tagit över tråden helt och vi andra har flyttat in i huset.
Förra året var jag med på noterna, mobbarna i huset skulle ut med huvet före! Folk på insta och facebook menade att det hade med sexism, rasism och utseende att göra men ”vi” stod enade och menade att mobbarna skulle ut oavsett kön, utseende eller hudfärg.
Men i år så är det här inne mobbarna hänger. Fuck det! Fuck off! Jag är arg.
Sååå, då fick jag det skrivet innan jag bubblade över. Gilla vem ni vill, såklart. Ogilla vem ni vill, såklart. Men om ni nödvändigtvis måste hata så hata mobbarna, det är det rimligaste jag kan komma på.
Ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg. Jag är ju också för yttrandefrihet, men det tar inte bort känslan av besvikelse.
Edit: har inte hängt i tråden på hela dan pga jobb så detta inlägg är inte grundat på senaste timmarnas poster.
Men förra året "hatade" fb tex smilia och skrev massa om henne, hur fet och äcklig hon var pga hennes beteende.
I år hatar "fb" judith (bland annat), och judith tycker jag är tusen ggr värre i beteende jämfört med tex amilia.
Vad menar du skillnaden är mot förra året?