2021-03-22, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Simon sa nyss till Steph : Inget är förbestämt you promise? Då sa hon ja

Kan tänka mig att om hon har bestämt sig för att dra kanske hon bara har fått säga till en och då valde hon Katti före Simon. Hon känns FÖR lugn nu på nått sätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag är förbluffad över avsaknaden av reaktioner angående Simons uttalande efteråt när han och Emelie satt på sängen i sovrummet och han sluddrar ur sig att han nog skulle kunna bli kär i Emelie och ser henne som potentiellt flickvänsmaterial.
Tänker att folk som slet sitt hår över hur elak och dålig kompis Emelie är som inte berättar för Steffi om hånglet borde tappa det helt, men icke. 🤷🏼‍♀️

du ska nog inte dra så stora växlar av vad han säger han sa ju samma om tex therese och du kommer säker höra han säga det igen till någon annan tjej

sen har emelie och steffi aldrig varit speciellt bra vänner
Medlem
Såg nått klipp där negressen och internationella homot i samråd med officeren genomför ett prank där osämja råder.

TAMEJFAN de bästa skådespel jag sett!!!

Nardos (som i autocorrect blir bardisken) är nu topp 1 för mig! Hon kommer bli nått!

Flatan gapar och skriker om att det gapas och skreks = hem

För stackars tönten Pontus, som i bekväma stunder vara kung of fucking everything bajsade nästan ner dig. Adrenalinet flödade och pojken kunde verkligen inte sluta älta hur fel det var att pranka honom. Söker medhåll från andra deltagare och kan verkligen inte släppa sin rädsla.

En vanlig människa skulle notera att de va skoj, garva och gå vidare i livet!

Rösta ut den!
2021-03-22, 18:38
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är så jävla besviken på flashback i år. Det är som om Amilia, Anty och resten av mobbarna från förra året tagit över tråden helt och vi andra har flyttat in i huset.

Förra året var jag med på noterna, mobbarna i huset skulle ut med huvet före! Folk på insta och facebook menade att det hade med sexism, rasism och utseende att göra men ”vi” stod enade och menade att mobbarna skulle ut oavsett kön, utseende eller hudfärg.

Men i år så är det här inne mobbarna hänger. Fuck det! Fuck off! Jag är arg.

Sååå, då fick jag det skrivet innan jag bubblade över. Gilla vem ni vill, såklart. Ogilla vem ni vill, såklart. Men om ni nödvändigtvis måste hata så hata mobbarna, det är det rimligaste jag kan komma på.

Ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg. Jag är ju också för yttrandefrihet, men det tar inte bort känslan av besvikelse.

Edit: har inte hängt i tråden på hela dan pga jobb så detta inlägg är inte grundat på senaste timmarnas poster.

Men förra året "hatade" fb tex smilia och skrev massa om henne, hur fet och äcklig hon var pga hennes beteende.

I år hatar "fb" judith (bland annat), och judith tycker jag är tusen ggr värre i beteende jämfört med tex amilia.

Vad menar du skillnaden är mot förra året?
2021-03-22, 18:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Min kära älskade ridne. Min höjdpunkt på dagen. Vad är din allra högsta önskan att få fart detta. Öppna dig för mig och säg mig, o säg mig...

Haha men så poetisk du är grodis Jag vet inte hur man ska få fart på detta.. Det är ju felcastat som bara den i år Om de hade satt mig på jobbet att välja ut deltagare så hade det blivit kaoz in da house!
2021-03-22, 18:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Simon har verkligen ett jättejävla allvarligt dvärgkomplex! 😂
Hur det ser ut när han går!?

På tå, precis som han ska sträcka sig upp till högsta köksskåpen.
Syns extra tydligt när han inte har skor. 🤣
2021-03-22, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du ska nog inte dra så stora växlar av vad han säger han sa ju samma om tex therese och du kommer säker höra han säga det igen till någon annan tjej

sen har emelie och steffi aldrig varit speciellt bra vänner

Är som sagt inte förvånad över det han sa och är medveten om det. Det jag reagerade på var det märkliga i att reagera på hånglet som ett hatbrott mot Steffi men inte säga ett pip om Simons uttalande efteråt.
2021-03-22, 18:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Såg nått klipp där negressen och internationella homot i samråd med officeren genomför ett prank där osämja råder.

TAMEJFAN de bästa skådespel jag sett!!!

Nardos (som i autocorrect blir bardisken) är nu topp 1 för mig! Hon kommer bli nått!

Flatan gapar och skriker om att det gapas och skreks = hem

För stackars tönten Pontus, som i bekväma stunder vara kung of fucking everything bajsade nästan ner dig. Adrenalinet flödade och pojken kunde verkligen inte sluta älta hur fel det var att pranka honom. Söker medhåll från andra deltagare och kan verkligen inte släppa sin rädsla.

En vanlig människa skulle notera att de va skoj, garva och gå vidare i livet!

Rösta ut den!

FYI. Nardos refereras idag som Köksan. Hennes uppgift för mässen där Officeren håller till
Köksan ligger alltid på lur för Officeren och nu också Myteristen som sprider felaktig propaganda mot Officeren. Köksan är även den som har koll på alla saker.
2021-03-22, 18:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha men så poetisk du är grodis Jag vet inte hur man ska få fart på detta.. Det är ju felcastat som bara den i år Om de hade satt mig på jobbet att välja ut deltagare så hade det blivit kaoz in da house!

Jag håller med Ridne, detta blir bara mer bisarrt.
2021-03-22, 18:45
Medlem
Nu kan knappt Adrian slita blicken från Joel i sovrum 2 igen. Att tjejerna fortfarande inte märkt det.

Nardos sa nu förvisso, när Adrian satt som förhäxad.

”Vad händer Adrian ” vad kollar du på
2021-03-22, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Vilken censur det hade blivit då haha 🤣
2021-03-22, 18:47
Medlem
har peddot ingen annan tshirt än den där grotekt fula blåa??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in