2021-03-22, 18:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Förstår mig inte på folk som säger: "Ni känner inte de där inne och de i huset gillar X så sluta hata på han/henne! De är omtyckta i huset så det så! "

Låt oss ta Adrian som exempel. Ja, han är säkert perfekt att bo med där i huset. Lågmäld, startar inte drama, och är diplomatisk. Madde likaså. Städar och putsar och gör inte mycket väsen av sig.
Men hur kul är det att titta på?

Vi som tittare vill ju se drama, bråk, kärlek och bus. Med det sagt så vill man ha en balans och inte för mycket som det blir med Judith t.ex.

Big Brother är inte ett program om vem som är den bästa sambon, utan om vem som faktiskt är mest underhållande och har mest karisma och går genom rutan. Verkar som att folk (speciellt på instagram) har glömt bort det.

Min kära älskade ridne. Min höjdpunkt på dagen. Vad är din allra högsta önskan att få fart detta. Öppna dig för mig och säg mig, o säg mig...
2021-03-22, 18:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
vad är detta för gaysur nudå? palla att dom ska börja nu

steffi ska ju röka
Medlem
Zingo2s avatar
Avbrott när Stef och Si gick ut och rökte??????
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är så jävla besviken på flashback i år. Det är som om Amilia, Anty och resten av mobbarna från förra året tagit över tråden helt och vi andra har flyttat in i huset.

Förra året var jag med på noterna, mobbarna i huset skulle ut med huvet före! Folk på insta och facebook menade att det hade med sexism, rasism och utseende att göra men ”vi” stod enade och menade att mobbarna skulle ut oavsett kön, utseende eller hudfärg.

Men i år så är det här inne mobbarna hänger. Fuck det! Fuck off! Jag är arg.

Sååå, då fick jag det skrivet innan jag bubblade över. Gilla vem ni vill, såklart. Ogilla vem ni vill, såklart. Men om ni nödvändigtvis måste hata så hata mobbarna, det är det rimligaste jag kan komma på.

Ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg. Jag är ju också för yttrandefrihet, men det tar inte bort känslan av besvikelse.

Edit: har inte hängt i tråden på hela dan pga jobb så detta inlägg är inte grundat på senaste timmarnas poster.

Avstängd
Simon sa nyss till Steph : Inget är förbestämt you promise? Då sa hon ja
2021-03-22, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Äckligt trött på Judith
den flatan ska ut så fort hon hänger löst riktigt pissig människa
2021-03-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vilka är mobbarna i år?
Inga alls än så länge, eller möjligtvis tendenser till mobbingstyle hos Luis, men han höll ändå rätt låg profil med det och är ju heller inte kvar i huset så det är sak samma. Obs: Det lilla av mobbare jag såg i Luis är inte ens jämförbart med förra årets skara.
2021-03-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är så jävla besviken på flashback i år. Det är som om Amilia, Anty och resten av mobbarna från förra året tagit över tråden helt och vi andra har flyttat in i huset.

Förra året var jag med på noterna, mobbarna i huset skulle ut med huvet före! Folk på insta och facebook menade att det hade med sexism, rasism och utseende att göra men ”vi” stod enade och menade att mobbarna skulle ut oavsett kön, utseende eller hudfärg.

Men i år så är det här inne mobbarna hänger. Fuck det! Fuck off! Jag är arg.

Sååå, då fick jag det skrivet innan jag bubblade över. Gilla vem ni vill, såklart. Ogilla vem ni vill, såklart. Men om ni nödvändigtvis måste hata så hata mobbarna, det är det rimligaste jag kan komma på.

Ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg. Jag är ju också för yttrandefrihet, men det tar inte bort känslan av besvikelse.

Edit: har inte hängt i tråden på hela dan pga jobb så detta inlägg är inte grundat på senaste timmarnas poster.

Jag behöver dig här i tråden, tror det är fler än jag som gör det.
Upplever dina inlägg som sakliga, medmänskliga och bra. (edit: Jag känner precis som du gör, helt matt av hatet ibland, men kämpa på) ❤️
Senast redigerad av UppOchNedtagen 2021-03-22 kl. 18:36.
2021-03-22, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Vet någon om folk eller nån där inne vet något om Simons och Emelies hångel??

Jag är förbluffad över avsaknaden av reaktioner angående Simons uttalande efteråt när han och Emelie satt på sängen i sovrummet och han sluddrar ur sig att han nog skulle kunna bli kär i Emelie och ser henne som potentiellt flickvänsmaterial.
Tänker att folk som slet sitt hår över hur elak och dålig kompis Emelie är som inte berättar för Steffi om hånglet borde tappa det helt, men icke. 🤷🏼‍♀️
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Förstår mig inte på folk som säger: "Ni känner inte de där inne och de i huset gillar X så sluta hata på han/henne! De är omtyckta i huset så det så! "

Låt oss ta Adrian som exempel. Ja, han är säkert perfekt att bo med där i huset. Lågmäld, startar inte drama, och är diplomatisk. Madde likaså. Städar och putsar och gör inte mycket väsen av sig.
Men hur kul är det att titta på?

Vi som tittare vill ju se drama, bråk, kärlek och bus. Med det sagt så vill man ha en balans och inte för mycket som det blir med Judith t.ex.

Big Brother är inte ett program om vem som är den bästa sambon, utan om vem som faktiskt är mest underhållande och har mest karisma och går genom rutan. Verkar som att folk (speciellt på instagram) har glömt bort det.
+1
Medlem
Har inte Pontus packat ännu? Ska ju vara klar om knappt en halvtimme.
2021-03-22, 18:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
TACK - ÄÄÄNTLIGEN någon som fattar.

Håller med till varenda jävla punkt!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem