2021-03-22, 18:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kan hon väl göra ? simon hånglade ju med Emelie, han har ingen anledning att bli sur för de

Nej, han har absolut ingen anledning att bli sur. Menade mer att hon kanske får lite ny energi av att slå ut Pontus och börjar leva rövare där inne.

Sen sa Simon förut att dom har en överenskommelse att inte hångla med andra framför varandra. Men hon kanske blir helt CRAZY och skiter i det
2021-03-22, 18:24
Medlem
Jag är så jävla besviken på flashback i år. Det är som om Amilia, Anty och resten av mobbarna från förra året tagit över tråden helt och vi andra har flyttat in i huset.

Förra året var jag med på noterna, mobbarna i huset skulle ut med huvet före! Folk på insta och facebook menade att det hade med sexism, rasism och utseende att göra men ”vi” stod enade och menade att mobbarna skulle ut oavsett kön, utseende eller hudfärg.

Men i år så är det här inne mobbarna hänger. Fuck det! Fuck off! Jag är arg.

Sååå, då fick jag det skrivet innan jag bubblade över. Gilla vem ni vill, såklart. Ogilla vem ni vill, såklart. Men om ni nödvändigtvis måste hata så hata mobbarna, det är det rimligaste jag kan komma på.

Ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg. Jag är ju också för yttrandefrihet, men det tar inte bort känslan av besvikelse.

Edit: har inte hängt i tråden på hela dan pga jobb så detta inlägg är inte grundat på senaste timmarnas poster.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-22 kl. 18:28.
2021-03-22, 18:25
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Förstår mig inte på folk som säger: "Ni känner inte de där inne och de i huset gillar X så sluta hata på han/henne! De är omtyckta i huset så det så! "

Låt oss ta Adrian som exempel. Ja, han är säkert perfekt att bo med där i huset. Lågmäld, startar inte drama, och är diplomatisk. Madde likaså. Städar och putsar och gör inte mycket väsen av sig.
Men hur kul är det att titta på?

Vi som tittare vill ju se drama, bråk, kärlek och bus. Med det sagt så vill man ha en balans och inte för mycket som det blir med Judith t.ex.

Big Brother är inte ett program om vem som är den bästa sambon, utan om vem som faktiskt är mest underhållande och har mest karisma och går genom rutan. Verkar som att folk (speciellt på instagram) har glömt bort det.

TACK - ÄÄÄNTLIGEN någon som fattar.

Håller med till varenda jävla punkt!!
2021-03-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men är det bara tillfälligt eller har hon fått kicken ?

Hon ska programleda Bachelor och inspelningen av det börjar nu.
2021-03-22, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är så jävla besviken på flashback i år. Det är som om Amilia, Anty och resten av mobbarna från förra året tagit över tråden helt och vi andra har flyttat in i huset.

Förra året var jag med på noterna, mobbarna i huset skulle ut med huvet före! Folk på insta och facebook menade att det hade med sexism, rasism och utseende att göra men ”vi” stod enade och menade att mobbarna skulle ut oavsett kön, utseende eller hudfärg.

Sååå, då fick jag det skrivet innan jag bubblade över. Gilla vem ni vill, såklart. Ogilla vem ni vill, såklart. Men om ni nödvändigtvis måste hata så hata mobbarna, det är det rimligaste jag kan komma på.

Ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg. Jag är ju också för yttrandefrihet, men det tar inte bort känslan av besvikelse.

ingen som tvingar dig att hänga här inne om du inte vill
2021-03-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej, han har absolut ingen anledning att bli sur. Menade mer att hon kanske får lite ny energi av att slå ut Pontus och börjar leva rövare där inne.

Sen sa Simon förut att dom har en överenskommelse att inte hångla med andra framför varandra. Men hon kanske blir helt CRAZY och skiter i det

Jaså, det har jag inte hört, fy fan va löjligt. Snackar ju som dom vart gifta i 20 år. Det som händer i huset, händer i huset. Utanför är en helt annan värld och då tar man sånt då
2021-03-22, 18:27
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

Vilka är mobbarna i år?
2021-03-22, 18:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Vet någon om folk eller nån där inne vet något om Simons och Emelies hångel??
Simon pratade öppet om det dagen efter så att "alla" hörde, det är ingen hemlighet att de hånglade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vilka är mobbarna i år?

Undrar också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon ska programleda Bachelor och inspelningen av det börjar nu.

Jaha ok. Men då kommer ju hon med det svårstavade namnet att ta över. Hon är bra och go, hellre henne en Malin faktiskt
2021-03-22, 18:29
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi känns för lugn och glad, hon verkar inte nervös alls. Det gör mig lite orolig.. det är ju osäkerheten som gör en nervös, men om hon VET att hon lämnar i kväll, för att hon bett om det, så är det väl lätt att vara lugn.
2021-03-22, 18:29
Medlem
vad är detta för gaysur nudå? palla att dom ska börja nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in