2021-03-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Älskar Tanjas sätt att packa, en riktig klacksparkpackning.

Otrolig!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tess har kommenterat pedrams beteende i huset på discord med att man inte ska döma folk för hårt utan att känna dem så hon har inte fattat ett skit verkar det som. hon sa dock återigen att hon inte har några sådana känslor för pedram och att hon var trött på att kommentera den saken hela tiden
Hur kommer man med i discord? Krävs det en inbjudan?
Medlem
missismisters avatar
Haha sjukt att Tanja har olika strumpor denna dag.. som råkar vara just Olika-Strumpor-dagen..
2021-03-22, 18:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hur kommer man med i discord? Krävs det en inbjudan?

ja men jag har inte lärt mig hur man bjuder in ännu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Felpostning.

Helt klart! tror nog aldrig det har hänt förut (inte för mig iaf) där jag sa redan efter första veckan att han eller hon kommer vinna. Och jag sa direkt, Daniel eller Henrik kommer ta hem hela skiten. Sen bangade ju Henrik när han kom till Torpet, och då var saken klar. Jätte värdig vinnare
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Vet inte hur seriöst man ska ta det hon säger, tycker hon har hållit på så ett tag nu. Hon skulle lägga sig i hockey matchen och det var snack om det ena och det andra. Men vill hon lämna och bestämt sig så får hon göra det nu isf. Känns ju lite elakt om dom ropar upp Simon eller Pontus ikväll och så säger hon nä jag går ut istället

Stephanie menar du givetvis i slutet. Men jag tror dom kanske droppar det i början på programmet?Patzy drog väl under programmet?
2021-03-22, 18:01
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag kommer inte gråta för någon som lämnar ikväll men jag hoppas givetvis att the least good showman Ponne har flaxat i maskeradkläder för sista gången.

Han må göra "bättre" tv än tråk Steppan men stör ihjäl mig på hans kappvändning och syltryggsbeteende. Dessutom tror jag att Steph kommer vara lättare att få ut när hon står mot någon jag vill ha kvar sen, därför röstade jag kvar henne.

I kväll kommer Ponne få titta in i Jespers ögon igen.

Sorry grodan!
2021-03-22, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Haha sjukt att Tanja har olika strumpor denna dag.. som råkar vara just Olika-Strumpor-dagen..

Rocka sockorna aka Downs syndrom-dagen?
2021-03-22, 18:02
Medlem
lillaflippens avatar
Jag hoppas inte att Steff lämnar frivilligt.

Jag hoppas att hon är den som blir räddad först så att Pontus och Tanja sitter mot varandra eftersom Pontus har betett sig som att han är helt säker på att han får stanna.

Vill se hans min när Steff blir räddad och han inser att han sitter mot Tanja
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nej, för han glömde ju bort och fick en påminnelse i hälsningen från han syster i veckan
Glömde bort något så viktigt?😀😀😀😀😀😀 Trams är det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag hoppas inte att Steff lämnar frivilligt.

Jag hoppas att hon är den som blir räddad först så att Pontus och Tanja sitter mot varandra eftersom Pontus har betett sig som att han är helt säker på att han får stanna.

Vill se hans min när Steff blir räddad och han inser att han sitter mot Tanja

Hade varit lite smått fantastiskt.
2021-03-22, 18:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tess har kommenterat pedrams beteende i huset på discord med att tittarna inte ska döma vad nån gör i huset för man inte får en riktig bild typ så hon har inte fattat ett skit verkar det som. hon sa dock återigen att hon inte har några sådana känslor för pedram och att hon var trött på att kommentera den saken hela tiden

Får man ingen riktig bild? Min bild är då klar och tydlig iaf och jag fattar inte hur man kan vara så blind eller inte se det precis för vad det är när de flesta här sett exakt likadant. Nej och pedram har definitivt inga känslor för Tess heller med tanke på hans beteende, hon var där, lämnade och sen gick Pedram till Tanja så fort han fick chansen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in