2021-03-22, 17:33
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Äe hon så intetsägande, Uppblåsbara Barbara kanske är mer personlig då?

Hade inte sett skillnad på en uppblåsbar Barbara och Stella.. sad but true.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Tycker seriöst det har ALLDELES för mycket slapp/dö tid i denna säsong.. Skittråkigt..

Det var mkt sånt förra säsongen också. Skillnaden är att produktionen var mer intresserad och engagerad den första månaden förra säsongen. Kanske för att BB var nytt i TV4 det var en nystart och allt. Sen kom Corona och då försvann hela produktionens intresse, sen sjunk båten
Medlem
Citat:
Tycker seriöst det har ALLDELES för mycket slapp/dö tid i denna säsong.. Skittråkigt..
Ja, jag förstår inte varför dom inte har veckofinalerna på söndagar istället som back in the days. Nu blir både söndagarna och måndagarna sega som fan.
2021-03-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad vill du de ska göra?

Nä sant men kanske lite mer seriös diskussion än att leka med vattenflaskor och låtsas prutta.

Ähh fan, låt barnen få leka bara!
2021-03-22, 17:35
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det var mkt sånt förra säsongen också. Skillnaden är att produktionen var mer intresserad och engagerad den första månaden förra säsongen. Kanske för att BB var nytt i TV4 det var en nystart och allt. Sen kom Corona och då försvann hela produktionens intresse, sen sjunk båten

Jag hoppas tv4 verkligen har självinsikt och kastar in handduken.. Det kan ju bara inte ducka för kritiken de får tycker man
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja tänk om Simon trycker upp röven i kameran igen under tittut-leken

Äh, det tycker ju fyran bara är pedagogiskt och nyttigt för barnen.
"Titta här små pojkar. Detta är en vuxen mansröv. Sådana kommer ni kunna få så många ni vill av när ni börjat på ert lokala HBTQPXYZ-dagis."

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Chandler Bings avatar
Ut med Ljudith, Joel, Nardos, Emelie, katti, AD. Är så innerligt trött på dessa personer
2021-03-22, 17:36
Medlem
har A och E bytt tillbaka till sina gamla sängplatser igen?
2021-03-22, 17:37
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Ut med Ljudith, Joel, Nardos, Emelie, katti, AD. Är så innerligt trött på dessa personer

Ut med ALLA utom Tanja o Simon enligt mig...
Medlem
Citat:
Jag hoppas tv4 verkligen har självinsikt och kastar in handduken.. Det kan ju bara inte ducka för kritiken de får tycker man

Dom bryr sig inte, fan så många klagomejl jag skickat till dom denna säsongen. Har inte hänt ett skit.
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ut med ALLA utom Tanja o Simon enligt mig...
+1
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jaha. Fasen Officeren visar ännu en gång en ödmjuk och känslig sida. Trots millen. Cred!
Låt det inte bli för ofta dock eftersom det lätt kan rämna i huset. Men tjockt stål är inte lätt att rå på. Dags för Officeren att nu sluta upp med sådant och påbörja span. Vi håller vår man om ryggen. Låt oss se hur köksan agerar ikväll och om myteristen kör foul play
Jepp han visar upp en mänsklig sida officeren....
Köksan kastar gris med Officeren och Emelie håller ett vakande öga...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in