2021-03-22, 16:55
Medlem
Jag skrev ett inlägg där jag frågade om personen vikarierade för ett avstängt konto. Kan det verkligen vara ett brott mot 1.06? Man vikarierar ju aldrig åt sig själv. Vad tycker ni?
Senast redigerad av AD15 2021-03-22 kl. 16:58.
Citera
2021-03-22, 17:01
Medlem
yz44s avatar
Bryter klart mot 1.06, varför inte läsa innan du postar.

Citat:
Att sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbplatser är förbjudet.
Citera
2021-03-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Bryter klart mot 1.06, varför inte läsa innan du postar.

Jag sammankopplar inga konton. Jag frågade om personen vikarierade för det avstängda kontot. Ingen sammankoppling av personer alls.
Citera
2021-03-22, 17:04
Medlem
RedForces avatar
Man måste alltid följa reglerna. Det är tydligt att det du gjorde är ett brott mot reglerna och därför borde du kanske vara avstängd någon vecka.
Citera
2021-03-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce
Man måste alltid följa reglerna. Det är tydligt att det du gjorde är ett brott mot reglerna och därför borde du kanske vara avstängd någon vecka.

Vad menar du jag gjorde fel? Jag har inte kopplat samman konton utan bara frågat om kontot vikarierade för ett annan konto.
Citera
2021-03-22, 17:09
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Idag är det mesta förbjudet på FB.

Men som svar på din fråga : JA !!
Citera
2021-03-22, 17:13
Medlem
HermaeusMoras avatar
Men om du inte försökte koppla samman några konton, varför frågade du då användaren om det?
Citera
2021-03-22, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Idag är det mesta förbjudet på FB.

Men som svar på din fråga : JA !!

Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Dont argue with stupid.

Menar du att jag gjort fel?

Jag har som sagt inte kopplat samman personer med konton utan frågat om ett konto vikarierar för ett avstängt konto. Inga sammankopplingar gjorda!
Citera
2021-03-22, 17:18
Medlem
RedForces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD15
Vad menar du jag gjorde fel? Jag har inte kopplat samman konton utan bara frågat om kontot vikarierade för ett annan konto.

Fast då kopplar du personen med att det kan finnas ett annat konto och då spekulerar du i om det finns alternativa konton.
Citera
2021-03-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce
Fast då kopplar du personen med att det kan finnas ett annat konto och då spekulerar du i om det finns alternativa konton.

Nej. En vikarie har inget med personen man vikarierar för.
Citera
2021-03-22, 17:34
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Jag skrev ett inlägg där jag frågade om personen vikarierade för ett avstängt konto. Kan det verkligen vara ett brott mot 1.06? Man vikarierar ju aldrig åt sig själv. Vad tycker ni?

Rapportera för 1.07 istället, så får en moderator ställa frågan.

Du får inte göra det, solklart 1.06.
Citera
2021-03-22, 17:35
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Nej. En vikarie har inget med personen man vikarierar för.

Jag tycker du ska läsa om det hela en gång till. Om du frågar om en person är samma som en annan person oavsett om det är vikarie eller ej så har du ju kopplat ihop de båda personerna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in