2021-03-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskingForAFriend
Det märks verkligen att BB vill ha ut Pontus när de inte ens listar honom som deltagare på sina instagram. Tycker det är så himla tråkigt om han åker ut ikväll för att han blir smutskastad
han har liksom INGEN plattform att luta sig på, alla i hela Sverige ogillar honom men i huset så är han ju super omtyckt av de flesta, han var ju skit nära att få immuniteten vilket jag trodde det skulle vara omöjligt med tanke på att han var så opersonlig innan och aldrig berättat om hans struggle.
2021-03-22, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskingForAFriend
Det märks verkligen att BB vill ha ut Pontus när de inte ens listar honom som deltagare på sina instagram. Tycker det är så himla tråkigt om han åker ut ikväll för att han blir smutskastad

Inte bara han i så fall
Medlem
bowlingjockes avatar
Men vafan.
Här tror man att Alex var en hunkjävel som skulle komma in och röra om i grytan.
Så springer han runt i sandaler med vita tubsockor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
haha tittutleken med hela gänget för Adrians systerdotter

Dem måste vara det gulligaste någon har gjort någonsin i big brother, underbar morbror ju!
2021-03-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Bra att du röstar kvar en depressed brud i luva som ligger i sängen om dagarna och bölar över något som inte ens dom i huset förstår sig på.

Varför röstar man isåfall?

Har inte ens röstat på henne denna vända.
2021-03-22, 17:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Lung.. jag sammanfattade bara..

Ja jag vet.. det var ingen attack mot dig utan mot att de på insta grinar över "hatet".
Om Judith betedde sig som folk så skulle tittarna inte ogilla henne.
2021-03-22, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Men vafan.
Här tror man att Alex var en hunkjävel som skulle komma in och röra om i grytan.
Så springer han runt i sandaler med vita tubsockor.
det blev torsk på tallinn varning på honom snabbt
2021-03-22, 17:10
Medlem
lillaflippens avatar
I brevet nu sa dom "en av er kommer att behöva lämna ikväll".

Förut har det stått "en av er riskerar att lämna ikväll".

Tankar kring det?
2021-03-22, 17:11
Avslutad
Vad är det med Stephanie? Min magkänsla är att hon försöker ducka alla för hon ska ut ikväll? Går runt o gör blickar hit o dit.

Hon har heller inte som tidigare veckor pratat ALLS om att hon är "RÄDD" att åka ut?

Jag går mest efter det hon viskade till Katti igår. Det viskandet var inte "Jag kommer åka ut MOT dessa" utan snarare, jag KOMMER lämna - dvs lämna självmant.
2021-03-22, 17:11
Medlem
missismisters avatar
Varför är Pedram låg??
2021-03-22, 17:12
Medlem
Alla andra veckor så visste vi inte vem som skulle dra förens det var verkligen announced, medans idag kan vi tryggt säga "oj titta, där tar Pontus sin sista bad, där åt Pontus sin sista måltid i huset" så jävla hjärtskärande.
2021-03-22, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Dem måste vara det gulligaste någon har gjort någonsin i big brother, underbar morbror ju!

Nog för att BB numer är mer av ett barnprogram än något annat, men varför i all sin dar kollar ett barn i ”tittutleks”-ålder på BB öht? 😶
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-22 kl. 17:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in