Det märks verkligen att BB vill ha ut Pontus när de inte ens listar honom som deltagare på sina instagram. Tycker det är så himla tråkigt om han åker ut ikväll för att han blir smutskastad
han har liksom INGEN plattform att luta sig på, alla i hela Sverige ogillar honom men i huset så är han ju super omtyckt av de flesta, han var ju skit nära att få immuniteten vilket jag trodde det skulle vara omöjligt med tanke på att han var så opersonlig innan och aldrig berättat om hans struggle.
Det märks verkligen att BB vill ha ut Pontus när de inte ens listar honom som deltagare på sina instagram. Tycker det är så himla tråkigt om han åker ut ikväll för att han blir smutskastad
Ja jag vet.. det var ingen attack mot dig utan mot att de på insta grinar över "hatet".
Om Judith betedde sig som folk så skulle tittarna inte ogilla henne.
Vad är det med Stephanie? Min magkänsla är att hon försöker ducka alla för hon ska ut ikväll? Går runt o gör blickar hit o dit.
Hon har heller inte som tidigare veckor pratat ALLS om att hon är "RÄDD" att åka ut?
Jag går mest efter det hon viskade till Katti igår. Det viskandet var inte "Jag kommer åka ut MOT dessa" utan snarare, jag KOMMER lämna - dvs lämna självmant.
Alla andra veckor så visste vi inte vem som skulle dra förens det var verkligen announced, medans idag kan vi tryggt säga "oj titta, där tar Pontus sin sista bad, där åt Pontus sin sista måltid i huset" så jävla hjärtskärande.