2021-03-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
AD nu med bar överkropp vid bubbelnuggen

Lookin’ like a snack 😜
Medlem
Det märks verkligen att BB vill ha ut Pontus när de inte ens listar honom som deltagare på sina instagram. Tycker det är så himla tråkigt om han åker ut ikväll för att han blir smutskastad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon på din bild borde åka ut med huvudet före. Hon har inte synts till i en kamera som din avatar på 3 veckor

Bra att du och typ tre till från tråden röstat på Pontus då
Medlem
Nej dör vad gulliga dem är
2021-03-22, 17:03
Avslutad
Bästa Adrian.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Bort med dig.
Du är bara ett troll som tänder på att spela en fake gay-karaktär.
Du är en av dem som har skrivit värst saker om tidigare Ponne i tråden!
Rena personangrepp, hot och vidrigheter om hans flickvän...
Fuck off troll, jag har ALDRIG kommenterat hans flickvän, jag har enbart kommenterat hans relation status. Hue ska det gynna mig att spela gay? vad är det för dumheter?
Jo jag har också skrivit nedvärderande saker om honom för jag kände att han var obehaglig, hade inga känslor och fick intrycket att han var helt opersonlig psykopatisk individ. All min åsikt om honom har ändrats efter den här veckan, framförallt efter hans tal som fick mig totalt ändra uppfattning om honom, har har växt så mycket denna vecka och känns så mycket mer personlig nu och jag anser att han förtjänar stanna mer än Tanja och Step.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Skrev nåt om att det fick vara nog med hat och skriverier om henne på div forum.. Att folk i huset älskar henne och att de enda som har problem med henne är folk utanför huset (som typ folk här uppfattade jag det som)..

Pff.. det kan de ju drömma om
Varför ska vi bry oss om vad folket i huset tycker om Judith? Det är ju vi tittare som ska avgöra vad vi tycker om personerna. Judith är ett kladdande stalkande dialekthärmande tjatande irritationsobjekt som jag vill ha ut först av alla därinne. Sen skiter jag i vad deltagarna tycker om henne. Jag som tittare är trött på henne iallafall.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Bra att du och typ tre till från tråden röstat på Pontus då

Bra att du röstar kvar en depressed brud i luva som ligger i sängen om dagarna och bölar över något som inte ens dom i huset förstår sig på.

Varför röstar man isåfall?
2021-03-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Det är ju bara spekulationer.. ingen här vet vad de sagt till henne väl i bikten?
alkoholförbudet är ju en fingervisning
Medlem
xrlpyts avatar
haha tittutleken med hela gänget för Adrians systerdotter
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskingForAFriend
Det märks verkligen att BB vill ha ut Pontus när de inte ens listar honom som deltagare på sina instagram. Tycker det är så himla tråkigt om han åker ut ikväll för att han blir smutskastad

Haha det var fan lite sjukt, blev tvungen att kolla. Han är ju inte ny heller så man kunde tänkt att det var pga det
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pff.. det kan de ju drömma om
Varför ska vi bry oss om vad folket i huset tycker om Judith? Det är ju vi tittare som ska avgöra vad vi tycker om personerna. Judith är ett kladdande stalkande dialekthärmande tjatande irritationsobjekt som jag vill ha ut först av alla därinne. Sen skiter jag i vad deltagarna tycker om henne. Jag som tittare är trött på henne iallafall.

Lung.. jag sammanfattade bara..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in