2021-03-22, 14:52
Medlem
Steph är jättesöt, men inte när hon upprepar "såhär" "typ såhär" "ba såhär" hela tiden.
2021-03-22, 14:53
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det har du iofs rätt i 🤔
Kanske bara är jag som VILL se henne som delaktig pga att jag gillar henne.

Jaja, vi får fäl se om någon åker ikväll överhuvudtaget och vem det skulle kunna bli. Alla får gärna stanna för min del ❤
Jag vill ha ut Gamnacken o sen skiter jag nästan i vilket.
Eller jo Judith oxå!
Men först Gamen...
Hon har ju ett helt undermåligt ordförråd, men gillar att hon inte skriker så inåt helvete hela tiden.
Fast mest är det nog att jag tycker hon ser bra ut, om man tänker efter ordentligt?🤔
2021-03-22, 14:54
Medlem
Ridnes avatar
Steph känns gladare än på länge.. Kanske hon bestämt att hon ska lämna och att de riggat omröstningen för henne?

Hur funkar det med de som bettat pengar på att Ponne får lämna? Blir de snuvade på konfekten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Pontus tillför mer än Adrian.
Håller med.
Jag älskar AD men han är så försiktig och genomtänker varje steg han tar så hela han känns disingenuous, plus så är han skit tråkig. Utseendet alone kan inte carry you all the way to the million. Simon är mest värdiga vinnaren JUST NU i huset, Tanja har också tappat det, började ogilla henne efter hennes flopp "tal", den var så "aja jag bryr mig ändå inte, jag har shitloads fans där ute som kommer rädda mig oavsett vad jag gör, så jag behöver inte ens lyfta mitt fingret to earn shit"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag är på samma spår, dock älskar jag Officeren. Den bländande.
Hoppas också på Simon och Tanja. Har bettat lite så en slant till fågelbadet vore fint.

Ja, det är svårt att inte fastna för officeren, Absolut! Jag får torka hakan nästan varje gång han syns på skärmen 😉🤣
Jag vågar inte betta, har aldrig gjort och vet ej hur det funkar
2021-03-22, 14:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hon har ju ett helt undermåligt ordförråd, men gillar att hon inte skriker så inåt helvete hela tiden.
Fast mest är det nog att jag tycker hon ser bra ut, om man tänker efter ordentligt?🤔
Steph är jättefin. I vissa ögonblick påminner hon mig om Blondie (Deborah Harry).
Läste hennes biografi för sex månader sedan.
2021-03-22, 14:56
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Om Steph hade fått ett straff varje gång hon säger "asså såhär" "typ såhär" "liksom" så skulle hon bli bestraffad för varenda mening hon säger. Lyssna på henne och se hur många meningar hon säger utan de fraserna i. Ingen.
Jag skulle aldrig orka sitta med henne i mer än två minuter därinne för jag stör mig så på det. Ingen annan är så repetitiv. Inte ens Judith

Jo, Nardos ..
2021-03-22, 14:57
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Jo, Nardos ..

Haha ja just det..henne glömde jag. Men Steph är nog snäppet värre.
2021-03-22, 14:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ja, det är svårt att inte fastna för officeren, Absolut! Jag får torka hakan nästan varje gång han syns på skärmen 😉🤣
Jag vågar inte betta, har aldrig gjort och vet ej hur det funkar

Hehe. Ganska lätt att betta och det behöver inte vara så dyrt. Du kan exempelvis lägga 50 kronor och genast blir det mer spännande. Jag har lagt ett par laxar och fördelat det så att jag med 99% säkerhet hamnar på sämst plus minus noll. Gör det bara lite roligare. Som sagt kör bara några tior.
2021-03-22, 14:59
Bannlyst
Att Pontus tittar så mycket på skräp-tv, “ Too Hot to Handle” är uppgjort tramsprogram för svagbegåvade.
2021-03-22, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Att Pontus tittar så mycket på skräp-tv, “ Too Hot to Handle” är uppgjort tramsprogram för svagbegåvade.
Vad tror om en nättroll som worships PH deltagare?
2021-03-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Steph är jättefin. I vissa ögonblick påminner hon mig om Blondie (Deborah Harry).
Läste hennes biografi för sex månader sedan.

Ja, hon har ett fint ansikte. Otroliga ögon! Jag får lite Cameron Diaz-vibbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in