2021-03-22, 14:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Bra namn på en undersåte åt officeren!
Få se då i afton Grodan och under veckan vågar Emelie ta det där klivet fullt ut då....
2021-03-22, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är du säker att han menade Madde? Nardos var ju också i rummet.

Vad jag såg så var inte Nardos i rummet från början. Utan hon kom in direkt efter att joel och alex stack. Ganska säker på att det från början bara var Ad och madde i rummet. Nardos hade ALDRIG varit tyst så länge

edit: missuppfattade din fråga. Har svarat i ett annat inlägg längre ner
Senast redigerad av Nuroch123 2021-03-22 kl. 14:33.
2021-03-22, 14:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ne steph är väl alltid lite i bakgrunden när de busar. Hon är med o skrattar mest faktiskt 🤔 Men hon är söt o hör ändå dit tycker jag 😉
Men Steph har väl egentligen umgåtts med Tess. Jag tycker att Judith har ingått i den gruppen mer. Steph antingen röker och snackar med Katti eller ligger i sängen och blir lite curlad av Simon. Hur ofta är egentligen Steph i sovrum 2.
2021-03-22, 14:26
Medlem
Mouchinos avatar
Jag antar att ingen kommer lämna ikväll för inga frågor har kommit in vilket det hittills har gjorts inför liven
2021-03-22, 14:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ne steph är väl alltid lite i bakgrunden när de busar. Hon är med o skrattar mest faktiskt 🤔 Men hon är söt o hör ändå dit tycker jag 😉
Tycker jag också hon gör.😉
Varför skulle hon lämna igår? Dip?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men folk måste ju för fan kunna sätta sig vart det vill inne i huset.Är du en gammal annicaomarcelo-terrorist

såklart man får göra det men man måste ju också kunna lsäa av rummet Och om 2 personer sitter och pratar om man inser att man inte förstår vad de pratar om och de inte vill ha dig delaktig i samtalet. VARFÖR inte bara lämna då? Eller åtminstone starta en egen konversation eller hålla käft
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nope. Hon går ständigt bakom ryggen på folk. Liksom snacka skit om Steph. Och senare även Tess.
Nu är Taylor target. Det visar vilken liten människa man är.

Hon sa det till honom under heta stolen
2021-03-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är du säker att han menade Madde? Nardos var ju också i rummet.

Kameran visade inte maddes ansikte men man kunde se att Adrian tittade på madde och log. Så antog att joel menade Adrian. Men kan såklart varit madde också. har bara svårt att förstå varfrö madde skulle titta på nardos och le. Nardos var tyst och vad jag vet hade ryggen mot dem och grejade i sin garderob
2021-03-22, 14:30
Medlem
Citat:

Låter som en panelhöna om du frågar mig. Som gorillan eller det målade lejonet på väggen, trevligt att se men hade det verkligen spelat någon större roll om de inte var där? Näe. Förtjänar de att vinna miljonen? Absolut inte.
2021-03-22, 14:31
Medlem
Ridnes avatar
Ni som säger att folk cockblockar Adrian till höger och vänster..
Han stod med en hångelsugen Madde ensam i duschen och läste hellre baksidan på en shampooflaska än att ta tillfället i akt och kyssa upp henne mot badrumsväggen. Om det är någon som cockblockar honom så är det han själv
2021-03-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nej Malmens1 ska hålla i mötet och det blir absolut inget mysmöte.
Det är så det ska låta, Jag är nog rätt man för jobbet så att säga Synd att inte big brother produktionen tog in mig, jag hade spårat på alla där inne
2021-03-22, 14:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groenbanan
Hon sa det till honom under heta stolen
Och sedan fortsätter med det, vilka hemskheter har folk gjort mot henne egentligen.
Nardos och Emelie skall egentligen inte diskutera ensamma, de kommer ändå aldrig fram till något.
Sätt Katti där eller någon annan neutral.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in