2021-03-22, 14:16
Medlem
Jag vill inte att nån åker ikväll 😭

Jag vill ha kvar the Magic 4, Ponne, Steph, Simon och Tanja ❤ De är så jäkla roliga när de väl går igång med sin humor o bus!
2021-03-22, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
madde gick till rosa rummet
Officern gick efter och de båda ligger på varsin säng och pratar

Och VIPS sitter Alex mellan dem på den gula stolen/kudden och kan inte läsa av rummet.

Efter en stund kommer SÅKLART även Joel in och ska cockblocka.

Till slut medger alex att han inte förstår vad Adrian och Madde pratar om och känner sig utanför (MEN GÅ DÅ DIN COCKBLOCKER!!)
Och Joel säger till Adrian "MEN VARFÖR SVARAR DU MIG INTE !!! du ligger bara där och tittar på henne och ler. Svara mig då!"
tillslut blir joel och alex irriterade och ÄNTLIGEN lämnar dem. Men så fort de går så kommer såklart Nardos in.
och efter bara 2min är Joel och Alex i rumemt igen och nu har de med sig katti också!!

UUGH
men folk måste ju för fan kunna sätta sig vart det vill inne i huset.Är du en gammal annicaomarcelo-terrorist
2021-03-22, 14:17
Medlem
Mouchinos avatar
Kafferep är väl en större samling människor där man doppar olika sorters kaffebröd på t,ex begravningar och liknande
2021-03-22, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är du säker att han menade Madde? Nardos var ju också i rummet.

Fnissade till
Medlem
slitzgaris avatar
Än en gång visar steff hur otroligt korkad hon är
Medlem
Vanessa22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
madde gick till rosa rummet
Officern gick efter och de båda ligger på varsin säng och pratar

Och VIPS sitter Alex mellan dem på den gula stolen/kudden och kan inte läsa av rummet.

Efter en stund kommer SÅKLART även Joel in och ska cockblocka.

Till slut medger alex att han inte förstår vad Adrian och Madde pratar om och känner sig utanför (MEN GÅ DÅ DIN COCKBLOCKER!!)
Och Joel säger till Adrian "MEN VARFÖR SVARAR DU MIG INTE !!! du ligger bara där och tittar på henne och ler. Svara mig då!"
tillslut blir joel och alex irriterade och ÄNTLIGEN lämnar dem. Men så fort de går så kommer såklart Nardos in.
och efter bara 2min är Joel och Alex i rumemt igen och nu har de med sig katti också!!

UUGH

HAHAHA kan likaväl göra detta till en svartvit stumfilm och lägga på Charlie Chaplin- musik
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jäklar vad gott..! Då ska du njuta som bara den för isterband är sjukt gott, föredrar husmanskost framför allt annat. :-) Uppvuxen med husmanskost och när jag var hos min Mormor när jag var yngre så lagade hon alltid den maten och min Mor likaså så det är jag så tacksam för. Funderar på att laga kålpudding någon dag, en av rätterna min Mormor serverade. :-)
Kålpudding is the shit, synd bara att lukten från denvkan påminna lite om det ibland.😁
Men gott och lättlagat, förutom jobbigt att skära upp vitkålen.

Nån som vet om det finns nån hushållsapparat eller dylikt som klarar att strimla vitkål?
Våran duger inte till det.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Helt rätt. Vi kör på fänriken.
Den bländande behöver ibland understöd. Alex får börja på prov.
Härmed Fänrik.
Bra namn på en undersåte åt officeren!
Få se då i afton Grodan och under veckan vågar Emelie ta det där klivet fullt ut då....
2021-03-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag vill inte att nån åker ikväll 😭

Jag vill ha kvar the Magic 4, Ponne, Steph, Simon och Tanja ❤ De är så jäkla roliga när de väl går igång med sin humor o bus!

Huh? Nämn ett scenario där Steph varit delaktig i något sånt, måste missat totalt. Ponne och Simon har absolut haft grejer för sig, Tanja med där på ett hörn kan jag se. Men får inte in Steph?
Medlem
HAHAHA Ponne! 🤣🤣🤣

Nardos : Vad kommer svenska namn ifrån?
Ponne : Sverige!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha ponne sa han precis skulle in på flashback och läsa allt när han åker ut

välkommen ponne
Då kan han förklara hur man kan vara ihop med en tjej som det var slut emellan-kommer ni ihåg vad han sa till Jesper i husbilen.Jag är singel det är slut
DU ÄR EN LÖGNARE PONNE..
2021-03-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Huh? Nämn ett scenario där Steph varit delaktig i något sånt, måste missat totalt. Ponne och Simon har absolut haft grejer för sig, Tanja med där på ett hörn kan jag se. Men får inte in Steph?

Ne steph är väl alltid lite i bakgrunden när de busar. Hon är med o skrattar mest faktiskt 🤔 Men hon är söt o hör ändå dit tycker jag 😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in