2021-03-22, 14:10
Medlem
Hoppas Pontus kommer in här ikväll och ”svarar” på all skit han fått! Oj så skoj vi ska ha då
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Har en fråga om Tanja som jag tänkt på. Hon har rest mycket, med dyrare resmål som Miami och Bahamas bland annat sen fullt av tatueringar och hon har tidigare haft silikonbröst men tagit bort dom nu. Hon är 22 år gammal, hur fan har hon haft råd med allt det? Själv har man under sitt liv enbart rest till Turkiet och Grekland... Haha!

Kanske därför hon är med här och behöver 1.000.000.......
Medlem
madde gick till rosa rummet
Officern gick efter och de båda ligger på varsin säng och pratar

Och VIPS sitter Alex mellan dem på den gula stolen/kudden och kan inte läsa av rummet.

Efter en stund kommer SÅKLART även Joel in och ska cockblocka.

Till slut medger alex att han inte förstår vad Adrian och Madde pratar om och känner sig utanför (MEN GÅ DÅ DIN COCKBLOCKER!!)
Och Joel säger till Adrian "MEN VARFÖR SVARAR DU MIG INTE !!! du ligger bara där och tittar på henne och ler. Svara mig då!"
tillslut blir joel och alex irriterade och ÄNTLIGEN lämnar dem. Men så fort de går så kommer såklart Nardos in.
och efter bara 2min är Joel och Alex i rumemt igen och nu har de med sig katti också!!

UUGH
2021-03-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja Tanja sov på soffan.. Hon var vaken till sist av alla. Judith ville att de skulle dra ihop sängarna men Tanja var vaken längre än J. och satt och snackade med Ponne, Steph och Pedram länge. Sedan lade hon sig själv på soffan. Hennes egna säng i sovrum 2 tog Judith över. Synd att hon blev av med den

TACK! Jag kollade igår fram tills censuren kom när Peddot började snacka om stilnoct. Sen somnade jag 😊

Nu snackar Ponne om att han ska in här på FB o läsa ifall han åker ut. *VINK VINK*
Jag diggar Ponne och har alltid gjort! 😁
Medlem
ponne är jobbig som bara den men iaf roligare att titta på än steffi
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Måste också kolla, tänkte jag först. Men känner inte för att bli irriterad och risken är överhängande om jag kollar så tror jag skippar det. 😬

Du det är ett smart val! Juddan har smittat mig med sin negativa energi så nu måste jag ladda om från energitjuven!
2021-03-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är konstigt att hon inte fattar själv hur pinsam hon är när hon fått två varningar av BB, hintar från utsidan om "för guds skull sluta hångla" och alkoholförbud och ändå tror att hon inte gör något fel
Helt jävla sanslöst. Efter varningen skriker hon ”i dont fucking give a shit” mm. Normala människor fattar väl att utsidan/produktionen/andra deltagare uppfattat det på andra sätt.
2021-03-22, 14:14
Medlem
Har Steffi aldrig hört talas om kafferep? Kul att Tanja börjar driva om att man la i rep i koppen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ponne är jobbig som bara den men iaf roligare att titta på än steffi

Eller hur!! Att folk inte fattar det. Steffi bara gråter och säger "såhär" hela tiden. Ponne bidrar med lite energi i alla fall.
Medlem
Ponne... vilken lirare. Han är verkligen den falskaste i huset.
- visar 0 empati mot Jesper när han spräckte sin ballong
- starfucker. besatt av Jesper pga han var med i TV. Kallar honom Jesper Fröidh istället för Jesper (lol!!!)
- ville inte hjälpa Judith och Pedram när dem skulle äta korven. Han kunde gett sina 15 lax för att dem skulle få slippa men struntade i det. Han lärde sig alltså ingenting från Jespers beteende mot honom.
- han har fötterna på vartenda bord och är allmänt osanitär.
- hans tjej är tjock och ful. säger ganska mycket om honom...
- hans dialekt är fullständigt vedervärdig.
- han hatar Nardos och gör vad som helst för att sätta henne i dålig dager och tar varje chans att skälla på henne. Exempelvis igår när dem gjorde fejkpranket. Först skrattar Ponne sen när han inser att de andra reagerar negativt på pranket så vill han prata ensam med nardos och joel. Jävla tönt.
- han är besatt av sig själv och sitt usla band.

Ska bli skönt när han lämnar ikväll. Han har varit där för länge...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
madde gick till rosa rummet
Officern gick efter och de båda ligger på varsin säng och pratar

Och VIPS sitter Alex mellan dem på den gula stolen/kudden och kan inte läsa av rummet.

Efter en stund kommer SÅKLART även Joel in och ska cockblocka.

Till slut medger alex att han inte förstår vad Adrian och Madde pratar om och känner sig utanför (MEN GÅ DÅ DIN COCKBLOCKER!!)
Och Joel säger till Adrian "MEN VARFÖR SVARAR DU MIG INTE !!! du ligger bara där och tittar på henne och ler. Svara mig då!"
tillslut blir joel och alex irriterade och ÄNTLIGEN lämnar dem. Men så fort de går så kommer såklart Nardos in.
och efter bara 2min är Joel och Alex i rumemt igen och nu har de med sig katti också!!

UUGH
Är du säker att han menade Madde? Nardos var ju också i rummet.
2021-03-22, 14:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kapten nje så han kan gött få böja som en fänrik och beta sig upp Officeren behöver små wing mates....
Yep. Helt rätt. Vi kör på fänriken.
Den bländande behöver ibland understöd. Alex får börja på prov.
Härmed Fänrik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in