2021-03-22, 13:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Håller helt med. Dags att hoppa upp från skyttegraven och besegra taggtråden. Motståndet kommer att få förstärkning inom kort. Och nu när ammunitionen börjar sina är det dags. Kanske redan ikväll på mässen med köksan på avstånd
Så sant så min vän Grodan analysen är klockren som vanligt!
2021-03-22, 13:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alex som skulle bonda med Simon kör en bromance med Officeren
Bra val Alex! Snart kanske du får bli kapten. Vad säger du Putte?
Skall vi nolla Alex?
Kapten nje så han kan gött få böja som en fänrik och beta sig upp Officeren behöver små wing mates....
2021-03-22, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Åh, DRA MIG BAKLÄNGES, vad gott! Dillstuvad potatis, ahhh. 🤤
Jag vet! 😍😍😍
2021-03-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jäklar vad gott..! Då ska du njuta som bara den för isterband är sjukt gott, föredrar husmanskost framför allt annat. :-)
Tyvärr är det inte mina favvisar som kommer från Undersåkers Chark. Om ni for möjlighet att köpa dessa, gör det.
2021-03-22, 14:02
Medlem
Ridnes avatar
HAHAHAH Ljugdith står och säger att hon inte vill dricka alkohol ikväll utan ska be BB skicka in alkoholfritt till henne istället då hon inte vill "fira" att någon så bra lämnar.
Varför vågar hon inte säga att hon fått alkoholförbud?
2021-03-22, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHAHAH Ljugdith står och säger att hon inte vill dricka alkohol ikväll utan ska be BB skicka in alkoholfritt till henne istället då hon inte vill "fira" att någon så bra lämnar.
Eller hur!!! Hon sa väl dessutom att hon inte ens vill dricka. Men du får väl inte dricka lilla gumman?
2021-03-22, 14:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -h3lic0pt3r-
tror faktiskt tanja inte orkar med judith längre och har tyvärr svårt och säga ifrån, vilket är tråkigt eftersom tanja är en av favoriterna

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon vill väl inte dela säng med Judith! Häromdagen sa hon att det var så skönt att ha en egen säng. Sedan är det väl skönt att slippa ha fanskapet precis bredvid sig när man sover. Judith är ju som klistrar vid Tanja 24/7 annars.

Precis. Som synd var så hamnade hon i Pedrams säng på fyllan och då tog Judith återigen över hennes egna säng och nu får hon inte tillbaka den. Judith hoppas väl på att få ligga och kladda på henne igen. Hon borde vid det här laget ha fattat vinken. Pedram också. De borde låta henne få tillbaka sin säng och lämna henne ifred.
Medlem
alex är officiellt husets nya cockblockare
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

produktionen gör allt för att hålla borta sjöodjurdith!
2021-03-22, 14:06
Medlem
Har en fråga om Tanja som jag tänkt på. Hon har rest mycket, med dyrare resmål som Miami och Bahamas bland annat sen fullt av tatueringar och hon har tidigare haft silikonbröst men tagit bort dom nu. Hon är 22 år gammal, hur fan har hon haft råd med allt det? Själv har man under sitt liv enbart rest till Turkiet och Grekland... Haha!
Senast redigerad av Jen1n1 2021-03-22 kl. 14:08.
2021-03-22, 14:07
Medlem
Pontus lär ju ryka, hans odds sjunker snabbt =)
2021-03-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Har en fråga om Tanja som jag tänkt på. Men hon har rest mycket, som Miami och Bahamas bland annat sen fullt av tatueringar och hon har tidigare haft silikonbröst men tagit bort dom nu. Hon är 22 år gammal, hur fan har hon haft råd med allt det? Själv har man under sitt liv enbart rest till Turkiet och Grekland... Haha!

Kan tänka mig att hon fick en rejäl summa av försäkringen pga brännskadeolyckan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in