2021-03-22, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja Tanja sov på soffan.. Hon var vaken till sist av alla. Judith ville att de skulle dra ihop sängarna men Tanja var vaken längre än J. och satt och snackade med Ponne, Steph och Pedram länge. Sedan lade hon sig själv på soffan. Hennes egna säng i sovrum 2 tog Judith över. Synd att hon blev av med den

tror faktiskt tanja inte orkar med judith längre och har tyvärr svårt och säga ifrån, vilket är tråkigt eftersom tanja är en av favoriterna
2021-03-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja Tanja sov på soffan.. Hon var vaken till sist av alla. Judith ville att de skulle dra ihop sängarna men Tanja var vaken längre än J. och satt och snackade med Ponne, Steph och Pedram länge. Sedan lade hon sig själv på soffan. Hennes egna säng i sovrum 2 tog Judith över. Synd att hon blev av med den
Hon vill väl inte dela säng med Judith! Häromdagen sa hon att det var så skönt att ha en egen säng. Sedan är det väl skönt att slippa ha fanskapet precis bredvid sig när man sover. Judith är ju som klistrar vid Tanja 24/7 annars.
2021-03-22, 13:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är så sjukt att jag inte ens kan kommentera det. Är det köttbullar med (en god hemgjord) brunsås hade jag nog skipat ketchup och serverat lingon. Men de har ju serverat tomatpuré och allt möjligt sjukt. Undrar hur fan de äter hemma.

Varför kan Narcos aldrig sätta sig och äta samtidigt som de andra?

Samma här potatis eller mos och en god råkostsallad, sen brytningen av Lingon. Gott som fan!
2021-03-22, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ont om bestick?.... AD äter fiskpinnar med gaffel o sked
Med tanke på deras bordsskick i övervikt är jag inte ens förvånad om någon i huset äter så i vanliga fall.
2021-03-22, 13:53
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jävla gråt på Judith. Jag tyckte deras prank var skitkul! 😂

Haha jag är helt enig! Jag skrattade under hela pranket ända fram tills att ljudith skulle sätta på sig offerkoftan och förstöra det roliga.
Hon är mästare på att få folk att tycka synd om henne, hon tål fan inte ett skit. Lättkränkta juddan.
2021-03-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Samma här potatis eller mos och en god råkostsallad, sen brytningen av Lingon. Gott som fan!
Glöm fan inte hemgjord pressgurka! Ikväll ska jag äta isterband med dillstuvad potatis. På tal om husmanskost!
2021-03-22, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahhaha ja, jag är lika chockad som dig. Jag kollade på klippet i appen från pranket igår där hon klagade på att de skrek och att klockan var 11 på kvällen.
Hon klagade också på att de inte visade respekt. Hahahha. Visar LJUDITH respekt när hon antastar tjejerna?
Usch hon är den värsta i huset! Tål inte henne.

Måste också kolla, tänkte jag först. Men känner inte för att bli irriterad och risken är överhängande om jag kollar så tror jag skippar det. 😬
2021-03-22, 13:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Snälla det finns bara 1 gay kille, alla andra är straight eller leker "straighta". Sån jävla ignorant påstående....av 7 män som vi haft så finns det bara 1 gay kille som INTE assaultar andra killar och det får dig ändå bli triggered. Allt annat kan jag hålla med om till 100%.

Du har ju tjatat i veckor om att Adrian är gay så du menar väl TVÅ gaykillar?
Medlem
Citat:
Glöm fan inte hemgjord pressgurka! Ikväll ska jag äta isterband med dillstuvad potatis. På tal om husmanskost!

Åh, DRA MIG BAKLÄNGES, vad gott! Dillstuvad potatis, ahhh. 🤤
Medlem
Vanessa22s avatar
Citat:
Det är så jävla gott.
2021-03-22, 13:58
Medlem
kermiths avatar
Alex som skulle bonda med Simon kör en bromance med Officeren
Bra val Alex! Snart kanske du får bli kapten. Vad säger du Putte?
Skall vi nolla Alex?
2021-03-22, 13:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Jäklar vad gott..! Då ska du njuta som bara den för isterband är sjukt gott, föredrar husmanskost framför allt annat. :-) Uppvuxen med husmanskost och när jag var hos min Mormor när jag var yngre så lagade hon alltid den maten och min Mor likaså så det är jag så tacksam för. Funderar på att laga kålpudding någon dag, en av rätterna min Mormor serverade. :-)
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-22 kl. 14:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in