2021-03-22, 13:19
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
trevligt man fick höra nån stå och pissa på kökskameran

I PH var det en gäri som satte sig och sket på golvet i sömnen
2021-03-22, 13:20
Medlem
Men Katti dina två år på kastrull-college var bortkastat kan inte göra egen brunsås till köttbullarna
2021-03-22, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahaha det har du rätt i. Redskapet måste bytas ut. Juddan är galen!

Det är kul att hon som är en av de mest högljudda i huset klagade på att de var högljudda under pranket igår.

Vad i allsin dar..? Klagade LJUDITH på att det var högljutt?
2021-03-22, 13:21
Medlem
DjPuttes avatar
Nu tar jag detta långsamt och stilla!
Emelie hon vill ha officeren men han glider undan för han har ett annat mål nämligen pengarna och vinsten, Hon vågar inte ta sig fram till officeren utan hovrar runt sedan kommer det misstag i fyllan då är det ånger dagen efter och det har vi sett x antal ggr!
Sedan så försöker hon forma han till ngt som inte ens kommer lyckas för Emelie men tappert så jobbar hon i det dolda, Bättre ta Officeren säg i nyktert så här är det jag vill ha dig och visa allt du känner!

Officeren tja han gör det han ska i huset det är inte mer än så tävlingsinriktad person som vet vad han har för målbild med denna med verkan i huset, Att han lade sig vid Nardos handlar mer om den vänskapliga relation dem fått på ngt sät han vet hon vill inte ha han och han vill inte ha hon perfekt sälle slagga på utan bli störd!

Emelie är knepig som person hon vågar inte öppna upp sig eller visa det hon känner för ngn som har med den bakgrund hoar med att göra och då har hon härdats till vara den hon är i dag, Hon skulle vinna mer på öppna upp sig visa känslorna visa tex åt officeren jag vill ha dig och inte trassla in det i olika saker som gör det svårt fattat för han!
2021-03-22, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Men Katti dina två år på kastrull-college var bortkastat kan inte göra egen brunsås till köttbullarna

brunsås är ju något av det enklaste som finns
2021-03-22, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Bachelorette?
Malin vill titta på hunkar och slippa våpen i BB

Hon ska programleda Bachelor, så blir att kika på två hunkar och en hel massa brudar. ¯\_(ツ)_/¯
2021-03-22, 13:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Bachelorette?
Malin vill titta på hunkar och slippa våpen i BB
Fan, vem skulle inte vilja det
Och få betalt.
2021-03-22, 13:26
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon ska programleda Bachelor, så blir att kika på två hunkar och en hel massa brudar. ¯\_(ツ)_/¯

Ofan! Bachelorette i höst då och Bachelor nu i vår.
2021-03-22, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Tänkte detsamma! Matlagningskunskaperns verkar väldigt låga därinne. Sedan får de in väldigt mycket halvfabrikat av form av färdiga köttbullar, hamburgare mm. Svårt att laga mat från grunden då.
2021-03-22, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
brunsås är ju något av det enklaste som finns
madde har ju bra koll Katti vispar väl allt ur en påse.... det är bara så konstigt att i hennes ålder inte kunna basic matlagning men men
2021-03-22, 13:29
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan, vem skulle inte vilja det
Och få betalt.

Haha, precis! Men bachelor först nu i vår, och det andra till hösten. Undrar om hon leder båda versionerna?
Hade jag varit Malin hade jag inte ställt upp som programledare för bachelor. Alla är ju fan hetare än henne.
2021-03-22, 13:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Fjolliga? ALLA DAGAR I VECKAN *cough*AD*cough* men vad har det med att läggning att göra? De flesta utseendefixerade killarna som jag har mött är straight och majoriteten av gay är killar i min krets bryr sig inte om sitt utseende på samma sätt, så du generaliserar av ren ignorans. Kolla på Joel, han står inte framför spegeln och göra massa onödiga touch-ups varje kvart eller i samma utsträckning som AD och Pedram gör. Det HANDLAR INTE om läggning, punkt.
Jag tar ditt ord på det.😁👍

Du har säkerligen rätt, har ingen erfarenhet av saken i fråga.

Här uppe föds man i princip med en keps (av varierande slag) på skallen så det är ju inte lönt att bry sig om frillor och dylikt. 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in