2021-03-22, 13:30
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jag tar ditt ord på det.😁👍

Du har säkerligen rätt, har ingen erfarenhet av saken i fråga.

Här uppe föds man i princip med en keps (av varierande slag) så det är ju inte lönt att bry sig om frillor och dylikt. 😁

Keps och jaktgevär

Edit: och en stövare
Senast redigerad av Moscow99 2021-03-22 kl. 13:33.
2021-03-22, 13:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Keps och jaktgevär
Exakt, och oftast duschar man enbart för att tvätta bort björnblodet. 😁
2021-03-22, 13:35
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Exakt, och oftast duschar man enbart för att tvätta bort björnblodet. 😁

Blir finfina björnfittor av skinnet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
trevligt man fick höra nån stå och pissa på kökskameran
Det var nog Madde där hon sa strax innan, när hon var i köket, att hon skulle på toa. Sedan ”glömde” bb säkert slå av micen.
Medlem
Mouchinos avatar
Varför sa bara Katti till Simon att använda ögonmått när han skulle ta mat
2021-03-22, 13:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Självinsikten hos Nardos ligger på -10, hon får prata med attityd mot alla men ingen får prata med henne med attityd

Och folk undrar varför inte de i huset tar diskussionen med Nardos utan talar om henne bakom hennes rygg istället..
Inte så konstigt tycker jag. Det går inte att föra en diskussion med människan då hon som en rabiat chihuahua skäller och skäller utan att ta någon kritik.
2021-03-22, 13:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu tar jag detta långsamt och stilla!
Emelie hon vill ha officeren men han glider undan för han har ett annat mål nämligen pengarna och vinsten, Hon vågar inte ta sig fram till officeren utan hovrar runt sedan kommer det misstag i fyllan då är det ånger dagen efter och det har vi sett x antal ggr!
Sedan så försöker hon forma han till ngt som inte ens kommer lyckas för Emelie men tappert så jobbar hon i det dolda, Bättre ta Officeren säg i nyktert så här är det jag vill ha dig och visa allt du känner!

Officeren tja han gör det han ska i huset det är inte mer än så tävlingsinriktad person som vet vad han har för målbild med denna med verkan i huset, Att han lade sig vid Nardos handlar mer om den vänskapliga relation dem fått på ngt sät han vet hon vill inte ha han och han vill inte ha hon perfekt sälle slagga på utan bli störd!

Emelie är knepig som person hon vågar inte öppna upp sig eller visa det hon känner för ngn som har med den bakgrund hoar med att göra och då har hon härdats till vara den hon är i dag, Hon skulle vinna mer på öppna upp sig visa känslorna visa tex åt officeren jag vill ha dig och inte trassla in det i olika saker som gör det svårt fattat för han!

Fan Putte, bra skrivet.
Avslätningen av Alex och Simon var egentligen ämnat för Officeren. Hon behöver lite övning.
Den kallhamrade måste få se att det finns fler meniga som är villiga att dra sitt vapen.
Det planerade målet a la Oceans Eleven måste uppnås till varje pris. Inget får just nu distrahera. Han är en skapelse ur Främlingslegionen där inga felsteg accepteras. Hans kyla gör att det förekommer vida spekulationer. Kommer han verkligen att falla för köksan i mässen. Svaret är naturligtvis nej. Allt står nu på spel. Även kanonmaten tar sig nu ton och börjar kritisera ädlingen. Där kom nu köksan till undsättning och satte myteristen på plats. Intressant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
madde har ju bra koll Katti vispar väl allt ur en påse.... det är bara så konstigt att i hennes ålder inte kunna basic matlagning men men
Madde sa under en av de första dagarna att hon är van att laga mat från grunden. Text panerar fisk själv mm. Tycker det märks. Konstig att Katti inte ens har en aning om hur man gör em brunsås, det är ju verkligen svinlätt.
Medlem
lillaflippens avatar
Vad är detta "luncha med BB" som alltid står i schemat för dagen? Jag fattar inte? Varför skriver dom ut det? Dom skriver ju inte ut frukost eller middag? Det är väl inget speciellt som händer under luncherna?
2021-03-22, 13:38
Medlem
maddo135s avatar
Jag hoppade precis in i DC, varför blir folk inkallade i Annexet titt som tätt? Hörde Steph säga ”nu ska man bli pillad i nosen” innan hon gick in. Är det policy för dem att bli corona-testade ibland eller finns specifik anledning?
2021-03-22, 13:39
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag hoppade precis in i DC, varför blir folk inkallade i Annexet titt som tätt? Hörde Steph säga ”nu ska man bli pillad i nosen” innan hon gick in. Är det policy för dem att bli corona-testade ibland eller finns specifik anledning?

Japp dom testas varje måndag.
2021-03-22, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför sa bara Katti till Simon att använda ögonmått när han skulle ta mat
Hon sa väl något om att det inte fanns så mycket och att han fick använda ögonmåttet? Så att det skulle räcka till alla. Om jag tolkade det rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in