Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Nu tar jag detta långsamt och stilla!
Emelie hon vill ha officeren men han glider undan för han har ett annat mål nämligen pengarna och vinsten, Hon vågar inte ta sig fram till officeren utan hovrar runt sedan kommer det misstag i fyllan då är det ånger dagen efter och det har vi sett x antal ggr!
Sedan så försöker hon forma han till ngt som inte ens kommer lyckas för Emelie men tappert så jobbar hon i det dolda, Bättre ta Officeren säg i nyktert så här är det jag vill ha dig och visa allt du känner!
Officeren tja han gör det han ska i huset det är inte mer än så tävlingsinriktad person som vet vad han har för målbild med denna med verkan i huset, Att han lade sig vid Nardos handlar mer om den vänskapliga relation dem fått på ngt sät han vet hon vill inte ha han och han vill inte ha hon perfekt sälle slagga på utan bli störd!
Emelie är knepig som person hon vågar inte öppna upp sig eller visa det hon känner för ngn som har med den bakgrund hoar med att göra och då har hon härdats till vara den hon är i dag, Hon skulle vinna mer på öppna upp sig visa känslorna visa tex åt officeren jag vill ha dig och inte trassla in det i olika saker som gör det svårt fattat för han!
Fan Putte, bra skrivet.
Avslätningen av Alex och Simon var egentligen ämnat för Officeren. Hon behöver lite övning.
Den kallhamrade måste få se att det finns fler meniga som är villiga att dra sitt vapen.
Det planerade målet a la Oceans Eleven måste uppnås till varje pris. Inget får just nu distrahera. Han är en skapelse ur Främlingslegionen där inga felsteg accepteras. Hans kyla gör att det förekommer vida spekulationer. Kommer han verkligen att falla för köksan i mässen. Svaret är naturligtvis nej. Allt står nu på spel. Även kanonmaten tar sig nu ton och börjar kritisera ädlingen. Där kom nu köksan till undsättning och satte myteristen på plats. Intressant.