2021-03-22, 12:32
Medlem
Jag tycker båda har fel i aktuella situationen, Emelie är lat + har attitydproblem och Nardos har inte samma energi när det kommer till AD, han gör ju ingenting heller men hon väljer att inte bli arg på honom, men samtidigt så har ju Nardos påpekat att hon är INTE arg på Emelie på grund av att hon inte sköter disken utan hennes hantering till kritik.
2021-03-22, 12:34
Medlem
Jag har däremot märkt MER undvikande från Nardos håll så hon kan inte deny it, hon sminkade ju sig hela dagen igår i andra sovrummet vilket HON ALDRIG GJORT TIDIGARE.
2021-03-22, 12:34
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Åh fan. Vågar jag delta?

Jag bakk dig!
2021-03-22, 12:35
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har däremot märkt MER undvikande från Nardos håll så hon kan inte deny it, hon sminkade ju sig hela dagen igår i andra sovrummet vilket HON ALDRIG GJORT TIDIGARE.
emelie gjorde det först, i lördags, hon sattt med stephanie o sminkade sig
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Jag fattar inte varför ingen sätter Snordas på plats!?
Ett jävla daltande runt henne hela tiden.
Dramaqueen
Du kallade henne dramaqueen. Nu får du alkoholförbud nästa fest.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Exakt det här tog jag upp för kanske två veckor sedan, att ingen där inne reagerar. VAD ÄR DET FRÅGAN OM?

Det tvättas inte händer, det bakas med ringbeklädda fingrar, det sitts i skräddarställning på köksön med äckliga ben och fötter direkt emot bänkskivan, det vandras runt på bord med bara fötter, det badas i vasken. Sen blir det diskussion och tjafs om att disken inte blir helt ren i maskinen!? Slår vad om att de får i sig mer bakterier av att äta en smörgås direkt från bordet än att äta på en tallrik med ingrodda matrester.

Sinnessjukt beteende.
Eller hur!
Fast det kanske var ett av kriterierna fyrans casting hade?

• Total avsaknad av hygien
• Lyssna aldrig på andra
• Prata eller ännu bättre skrik alltid i mun på varandra
• Om du måste prata, se då till att det bara är meningslöst pladdrande på ett barns nivå som är så maximalt ointressant som möjligt
• Men du behöver absolut inte nöja dig med att prata, skrik helst
• Tvätta aldrig händerna, tvål är dyrt
• Gnäll hela tiden och låtsas som du har det värst i hela världen
• Simulera att du har Ad-Hd, går inte det har vi Amfetamin liknande medicin som hjälper dig att skrika i munnen på folk
• När du bajsat, torka dig helst med handen. Vi har tajt budget i år
• Grina ofta
• Om du är man, försök vara homosexuell. Går inte det ska du givetvis försöka vara så fjollig som möjligt
• Skrik, det tål att upprepas
• Är du lesbisk, ta bara för dig! Deltagarna är dina smaskiga hors d'œuvre och BB ditt alldeles egna smörgåsbord

Alla rätt?
Grattis, du är nu godkänd för vår politiskt korrekta men snuskigt ohygieniska version av Big Brother
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-22 kl. 12:39.
2021-03-22, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Stephanie verkar gladare idag.
Samma symtom på dom som tänker ta livet av sig, dom mår ”bättre” när dom bestämt sig.
Omg, hon kommer lämna idag och jag förlorar alla pengar jag bettat på att Pontus ska lämna 😱😱😱😱😱😱😱
Haha känner likadant. Är både förbannad och nervös. Vilken jävla fitta om hon lämnar. Jävla loser.
2021-03-22, 12:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag tycker båda har fel i aktuella situationen, Emelie är lat + har attitydproblem och Nardos har inte samma energi när det kommer till AD, han gör ju ingenting heller men hon väljer att inte bli arg på honom, men samtidigt så har ju Nardos påpekat att hon är INTE arg på Emelie på grund av att hon inte sköter disken utan hennes hantering till kritik.
Hehe, helt riktigt. Ystad utgår ifrån att hon gör så mycket mer än andra och därför måste lägga det på någon annan. I det här läget någon som inte ens är med i diskussionen
Som vanligt när hon snackar skit.
2021-03-22, 12:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Du kallade henne dramaqueen. Nu får du alkoholförbud nästa fest.

Hahaha!
2021-03-22, 12:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Eller hur!
Fast det kanske var ett av kriterierna fyrans casting hade?

• Total avsaknad av hygien
• Lyssna aldrig på andra
• Prata eller ännu bättre skrik alltid i mun på varandra
• Om du måste prata, se då till att det bara är meningslöst pladdrande på ett barns nivå som är så maximalt ointressant som möjligt
• Men du behöver absolut inte nöja dig med att prata, skrik helst
• Tvätta aldrig händerna
• Gnäll hela tiden och låtsas som du har det värst i hela världen
• Simulera att du har Ad-Hd, går inte det har vi Amfetamin liknande medicin som hjälper dig att skrika i munnen på folk
• När du bajsat, torka dig helst inte. Vi har tajt budget i år
• Grina ofta
• Om du är man, försök vara homosexuell. Går inte det ska du givetvis försöka vara så fjollig som möjligt
• Skrik, det tål att upprepas
• Är du lesbisk, ta bara för dig! Deltagarna är dina smaskiga hors d'œuvre och BB ditt alldeles egna smörgåsbord

Alla rätt?
Grattis, du är nu godkänd för vår politiskt korrekta men snuskigt ohygieniska version av Big Brother

Hela salen står upp och klappar i händerna nu
2021-03-22, 12:45
Medlem
xrlpyts avatar
Jag fick hjärnblödning av Emelies och Nardos prat. Heja Emelie för att hon tar kampen, jag kommer alltid välja den motsatta sidan när Nardos är inblandad. Hissen går verkligen inte ända upp på den människan.

Gött som fan också att Emelie hotade med att ta hennes tvättid om hon inte fick tummen ur och startade en maskin.
2021-03-22, 12:45
Medlem
Men snälla släng Emelie.. nardos är den enda som vågar konfrontera folk i de här huset resten e ett gäng pajas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in