2021-03-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Hon har snackat otroligt mycket skit om andra. Riktigt fult dessutom. Katti är en pensionär. Steph är en alkis. Tess är en hora. Taylor en morsgris. Senast var det Alex som gör fel. Alla är så väldigt mycket sämre än henne. Patetiskt. Tråkiga sidor.

Hon stannar aldrig upp för att tänka: "vänta, vad gör jag för del i den här situationen. Finns det något jag själv behöver tänka på?" Utan hon går till attack direkt mot sin mottagare. och hon är smart hon gör det på ett passivaggresivt sätt och snackar skit bakom deras rygg istället
2021-03-22, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Nu överdriver du bara för att din Favorit Adrian är i blickfånget
Skärpning Grodan
+1
2021-03-22, 11:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Vänta nu Grodan..Adrian är helig för dig.Hon sa att hon vill inte vara som en Mor som ska behöva säga till honom om uppenbara saker

Officeren är vår man i Genève.
Malajen Emelie måste få spöstraff. Det är inte snyggt att snacka skit bakom ryggen på folk. Inte i min bok i alla fall och inte på det sätt Malajen gör. Att det är okay I din bok får stå för dig.
2021-03-22, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Herregud vad du överdriver. Envåldshärskare 😂😂 hon har en speciell jargong men hon verkar fan mognare än Emelie i det stora hela

Hahahah ja, jag överdriver som fan.

Skulle jag plocka ur Emelie och Nardos till riktiga livet-kontexten skulle jag haft svårt att relatera till någon av dem. De är båda väldigt extrema personligheter (en bra grej de lyckades m i BB-castingen!)

Nardos väcker onekligen starka känslor när hon sträcker ut sina händer och laddar för en verbal loska
2021-03-22, 12:01
Medlem
Är det bekräftat att Pontus lämnat? Betting sajter verkar luta åt hans exit.
2021-03-22, 12:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Hon stannar aldrig upp för att tänka: "vänta, vad gör jag för del i den här situationen. Finns det något jag själv behöver tänka på?" Utan hon går till attack direkt mot sin mottagare. och hon är smart hon gör det på ett passivaggresivt sätt och snackar skit bakom deras rygg istället

Yep. Det är inte snyggt. Bägaren rann över lite när hon slätar över Simon. Samt i nästa läge är ett praktarsel mot Alex.
2021-03-22, 12:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nåja hon gör ju det så Grodan säger ju bara sanningen....
2021-03-22, 12:03
Medlem
Vanessa22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123

Typiskt ensambarn!
2021-03-22, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är det bekräftat att Pontus lämnat? Betting sajter verkar luta åt hans exit.

Han sitter ju i soffan!
Den som snackade om att lämna igår var Steph. Men hon är oxå kvar än så länge
2021-03-22, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det är inte snyggt. Bägaren rann över lite när hon slätar över Simon. Samt i nästa läge är ett praktarsel mot Alex.

Hur blev det med ärligheten där? Pratade hon med Steph?
2021-03-22, 12:05
Bannlyst
Har Stephanie sagt nåt om att lämna idag?
2021-03-22, 12:06
Medlem
wolfiess avatar
lämnade någon självmant förra säsongen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in