2021-03-22, 10:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Godmorgon Putte,
Officeren kommer nog inte röra Ystad mer. Högre mål är i sikte. Hans Pluton måste dock rätta sig i ledet och han lägger tid att inte myteri kommer på tal.
Ja du Grodan såg du minspelet han hade då han gav indirekt order iskall peta lite i håret sedan tänka era dumma idioter, Han styr och vinklar det hela så allt faller i hans händer visst kan man offra brickor på vägen men det är förtidigt just nu göra dyl!
2021-03-22, 10:53
Medlem
Slog på liven i bakgrunden och hörde Steffi och Nardos prata och Nardos sa "Ja du har ju inte varit dig själv, varit i bakgrunden" sen klipptes samtalet till några andra?
2021-03-22, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du ger verkligen en direktlänk till produktionen. Brukar somna med tv eller podd på lägre volym på. Höll på att somna in när jag hörde Narcos skrika och så var jag ju givetvis tvunget att titta på spektaklet som skedd. Jag avskyr ju Judith över allt annat men hör håller jag verkligen med om att de handlar om respekt för varandra....

En kanske märklig fråga. Jag har märkt att när de äter mackor så använder de sig aldrig av en assiett utan lägger mackorna direkt på bordet. Jag har aldrig sett någon göra på det sätter, är det normalt? För mig är det lite som att servera mat direkt from bordet. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
törs man ta en assiett i det där köket eller blir man jagad av ett galet piggsvin som skriker på en att man har assiett-attityd
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Håll i hatten nu kommer en 1 timmas lång monolog, jag, jag, jag, jag...
Medlem
nardos von sivers har intervju
2021-03-22, 10:59
Medlem
jag diska från hjärta nu känner jag smärta
2021-03-22, 11:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan såg du minspelet han hade då han gav indirekt order iskall peta lite i håret sedan tänka era dumma idioter, Han styr och vinklar det hela så allt faller i hans händer visst kan man offra brickor på vägen men det är förtidigt just nu göra dyl!
Yep. Han delar ut order. De skall lydas oavsett. Inget tjafs. En ny rekryt är tydligen på väg in. En donna. Hur man än vrider och vänder på det kommer rekryten att bländas av Officerens fagra utseende och vassa ledarskap. Hur kommer nu Officeren att hantera denna situation. Rekryten kommer säkert köra en avledande manöver runt Officeren. Mycket intressant.
2021-03-22, 11:00
Medlem
lillaflippens avatar
Komiskt att Nardos ber emelie skippa attityd. Nardos själv låter ju alltid arg och ilsken vad hon än säger. Låter helt galen.
2021-03-22, 11:01
Medlem
emelie borde bara gå därifrån.... respekt o attityd hahaha
2021-03-22, 11:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Två ord har Emelie fått säga på 5 minuter
2021-03-22, 11:02
Medlem
wolfiess avatar
Vad hände?
2021-03-22, 11:03
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Han delar ut order. De skall lydas oavsett. Inget tjafs. En ny rekryt är tydligen på väg in. En donna. Hur man än vrider och vänder på det kommer rekryten att bländas av Officerens fagra utseende och vassa ledarskap. Hur kommer nu Officeren att hantera denna situation. Rekryten kommer säkert köra en avledande manöver runt Officeren. Mycket intressant.
Kolla in nu han fick Nardos & Emelie ta tag i sina problem med varandra, Han är rätt smart Officeren att få till att truppen ska hålla sams och inte splittra grupperingen...

Ja du Officeren lägger det pusslet på ett bra sätt så truppen är lugn och stilla mot slutet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in